Vidste du hvad du ventede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
51 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Stéphanie

Ja som overskriften siger, vidste du hvad du ventede dig? Her mener jeg dog inden en evt. kønsscanning??

Jeg er nu i gang med min 3. graviditet, og har alle 3 gange "vidst" helt fra start af hvad jeg ventede mig, og jeg har haft ret.

Jeg ved desværre ikke hvordan det hænger sammen, men har bare haft på fornemmelsen at mine piger var piger og har hele tiden vidst at det denne gang vil blive en dreng, hvilket så er blevet bekræftet at jeg venter

Er der andre der har haft det som mig??

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

aya-zia

Stéphanie skriver:

Ja som overskriften siger, vidste du hvad du ventede dig? Her mener jeg dog inden en evt. kønsscanning??

Jeg er nu i gang med min 3. graviditet, og har alle 3 gange "vidst" helt fra start af hvad jeg ventede mig, og jeg har haft ret.

Jeg ved desværre ikke hvordan det hænger sammen, men har bare haft på fornemmelsen at mine piger var piger og har hele tiden vidst at det denne gang vil blive en dreng, hvilket så er blevet bekræftet at jeg venter

fra Stéphanie

hehe nix.. jeg har gættet på drenge begge gange for det har jeg VIRKELIG følt at det var... men jeg fik to piger

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

aya-zia skriver:

hehe nix.. jeg har gættet på drenge begge gange for det har jeg VIRKELIG følt at det var... men jeg fik to piger

Hehe, ja okay, det er så lige stik modsat mig Men var det også sådan en "mavefornemmelse" du havde eller var der andre faktorer der spillede ind til dit gæt (eller hvad man nu lige skal kalde det)

Anmeld

26. maj 2011

otlitrom

Jeg har en meget stærk fornemmelse om, at det er en pige vi venter os. Svaret får vi om en måneds tid, så skal jeg svare helt på spørgsmålet

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Stéphanie skriver:

fra Stéphanie

Har haft en intuitiv fornemmelse af en pige, men forsøgt at sige "nej, det er nok en dreng" for ikke at håbe for meget. Men det var en pige rigtignok  

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

kitty skriver:

Jeg har en meget stærk fornemmelse om, at det er en pige vi venter os. Svaret får vi om en måneds tid, så skal jeg svare helt på spørgsmålet

Glæder mig til at hører om din fornemmelse er rigtig 

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

Jeg gættede selv på en pige, og havde faktisk vovet mig ud og købe en enkelt lyserød ting inden 3d scanning...
Og heldigvis bekræftede den at vi fik en pige

Ved ikke hvorfor jeg troede det heller, det jo nok bare noget man tror.. der er jo trods alt 50/50 chance for at gætte rigtig

Anmeld

26. maj 2011

misse198

Jeg har haft ret alle 3 gange med mine

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

Secrets skriver:

Har haft en intuitiv fornemmelse af en pige, men forsøgt at sige "nej, det er nok en dreng" for ikke at håbe for meget. Men det var en pige rigtignok  

Okay.. Men fedt nok at du "gættede" rigtig Men underligt at man får den følelse 

Anmeld

26. maj 2011

aya-zia

Stéphanie skriver:

Hehe, ja okay, det er så lige stik modsat mig Men var det også sådan en "mavefornemmelse" du havde eller var der andre faktorer der spillede ind til dit gæt (eller hvad man nu lige skal kalde det)

nej det var en mavefornemmelse... og var VIRKELIG overbevist om at jeg fik en dreng begge gnage... men nix... tappen må være faldet af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.