Vidste du hvad du ventede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Stéphanie

misse1986 skriver:

Nej det er sku fantastisk, faktisk ret sjovt at man selv kan ha en stærk fornemmele af hvad kønnet er

Ja det er det virkelig.. Og kan egentlig godt undre mig lidt over hvor den der MEGET stærke fornemmelse kommer fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Stéphanie

Lou87 skriver:

Hehe forståeligt.. det var også et stort sats

Ja det har det da været.. Meeeeen så længe man holder det i de helt små ting og ikke starter med at male værelset efter ens fornemmelse så går det nok

Anmeld

26. maj 2011

misse198

ja faktisk.

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

Wampires skriver:

nu er dette kun min første, men ja jeg var ikke i tvivl om at det var en dreng jeg ventede mig fra allerede inden vi fik konstateret at jeg faktisk var gravid...

og ja det er en dreng jeg venter mig håber det bliver det samme med de næste...

Jeg har så ikke haft fornemmelsen før jeg fik bekræftet at jeg var gravid, men den kom ganske kort efter

Men hvor er det altså lidt vildt at du har vidst det allerede inden

Anmeld

26. maj 2011

Den lykkelige

Næh jeg var 100 på det var en dreng.. men det ar en skøn lille pige..

Anmeld

26. maj 2011

Stéphanie

Den lykkelige skriver:

Næh jeg var 100 på det var en dreng.. men det ar en skøn lille pige..

Okay.. Men så længe det er et sundt og rask barn, så kan kønnet jo egentlig også være ligemeget

Hvad var det der fik dig til at tro at det var en dreng??

Anmeld

26. maj 2011

Glad Giraf

Jeg skiftede mening midt i det hele, i starten lige da vi fandt ud af at jeg var gravid, drømte jeg hele tiden om drenge og tænkte at det måtte være et klart tegn... Da vi så var inde til nf savning, skiftede jeg mening, jeg ved ikk hvorfor, men synes det lignede en pige, ikke at man kunne se noget,men siden der vidste jeg det var en pige.. Og til md scanning viste det sig at jeg havde ret, og at vi venter os en dejlig lille prinsesse

Anmeld

26. maj 2011

Lou87

Stéphanie skriver:

Ja det har det da været.. Meeeeen så længe man holder det i de helt små ting og ikke starter med at male værelset efter ens fornemmelse så går det nok

Hahaha.. ja det var måske også liiiii stort nok satset

Anmeld

26. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Stéphanie skriver:

Jeg har så ikke haft fornemmelsen før jeg fik bekræftet at jeg var gravid, men den kom ganske kort efter

Men hvor er det altså lidt vildt at du har vidst det allerede inden

Jeg ventede så også til 5 uger efter ægløsning førend jeg blev testet da vores læger havde ferielukket pga julen...

men jo sad og mediterede et lille øjeblik mens jeg lavede aftensmad og så kom der bare et kæmpe flash med at jeg var gravid og at det var en dreng... jeg tænkte ikke en gang på det da jeg satte mig.. jeg følte bare brug for den ro og det overskud det giver mig når jeg lige mediterer i 2-5 minutter...

Anmeld

26. maj 2011

Den lykkelige

Stéphanie skriver:

Okay.. Men så længe det er et sundt og rask barn, så kan kønnet jo egentlig også være ligemeget

Hvad var det der fik dig til at tro at det var en dreng??

Det var fordi alle sagde det lignede en dreng på scanningsbilleder, at min mave sad som en drengemave.. og alle kaldte den ham og ved navnet vi havde fundet.. jeg følte bare det var en dreng..  men tog i den grad fejl  Men ja total ligemeget så længe hun er sund og rask og elsker hende jo over alt andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.