Vidste du hvad du ventede??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

twinny

jeg følte der lå en dreng... og det gjorde der også...  Jeg tror nok mere jeg håbede meget på en dreng... også har jeg tænkt sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Filippa & Liva

Jeg havde det ligesom dig inden vi fik kønnet af vide, kan ikke forklare hvorfor men havde en mavefornemmelse og et instinkt der fra starten af sagde at det var en pige og jeg fik ret...

Anmeld

26. maj 2011

LotteGabriella

Jeg sagde også fra starten af, at det var en pige og fik det bekræftet på en 3d-scanning Min mand var sikker på at det bblev en dreng, he he

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

jeg ønskede mig en dreng, og havde allerede inden NF - købt en heeeeeel del drengetøj, og efter NF, købte jeg endnu mere.

Og vi fik en dreng

Anmeld

26. maj 2011

Annette A

Følte mig overbevist om det var dreng første gang, selvom jeg ikke vidste det før han kom ud og denne her gang har jeg også følt det belev en dreng og det viste scanningen også. Men det er jo nok ret tilfældigt om man rammer rigtigt.. 

Anmeld

26. maj 2011

kkk

Stéphanie skriver:

Ja som overskriften siger, vidste du hvad du ventede dig? Her mener jeg dog inden en evt. kønsscanning??

Jeg er nu i gang med min 3. graviditet, og har alle 3 gange "vidst" helt fra start af hvad jeg ventede mig, og jeg har haft ret.

Jeg ved desværre ikke hvordan det hænger sammen, men har bare haft på fornemmelsen at mine piger var piger og har hele tiden vidst at det denne gang vil blive en dreng, hvilket så er blevet bekræftet at jeg venter

Er der andre der har haft det som mig??

fra Stéphanie

Næh... jeg har brillieret med at 'gætte' og 'fornemme' og 'tro' forkert fire gange nu

Anmeld

26. maj 2011

o1Mutte

kkk skriver:

Næh... jeg har brillieret med at 'gætte' og 'fornemme' og 'tro' forkert fire gange nu

Ha, det er da også godt gået

Anmeld

26. maj 2011

kkk

o1Mutte skriver:

Ha, det er da også godt gået

Jah... der begynder i hvert fald at vise sig et vist talent

(men det kan selvfølgelig være at scanningerne med den jeg venter nu, viser sig at være forkerte - det har man jo hørt om før. Og så har jeg alligevel gættet rigtigt 1 ud af 4 gange. Og jeg tror stadig ikke helt på at det er en dreng....)

Anmeld

26. maj 2011

o1Mutte

kkk skriver:

Jah... der begynder i hvert fald at vise sig et vist talent

(men det kan selvfølgelig være at scanningerne med den jeg venter nu, viser sig at være forkerte - det har man jo hørt om før. Og så har jeg alligevel gættet rigtigt 1 ud af 4 gange. Og jeg tror stadig ikke helt på at det er en dreng....)

Måske Man har jo hørt om det før

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Stéphanie skriver:

Ja som overskriften siger, vidste du hvad du ventede dig? Her mener jeg dog inden en evt. kønsscanning??

Jeg er nu i gang med min 3. graviditet, og har alle 3 gange "vidst" helt fra start af hvad jeg ventede mig, og jeg har haft ret.

Jeg ved desværre ikke hvordan det hænger sammen, men har bare haft på fornemmelsen at mine piger var piger og har hele tiden vidst at det denne gang vil blive en dreng, hvilket så er blevet bekræftet at jeg venter

Er der andre der har haft det som mig??

fra Stéphanie

Kun her anden vidste jeg hvad jeg ventede.. Og havde ret da jeg var til kønsscanning... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.