Øv et ar :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Caroline86

Muffi<3 skriver:

Ja det med solen ved jeg   hmm nu har flere fået af vide de skal have tape på , ved du hvorfor ??

noget med at vævet kan strække sig i ret lang tid efter - også selvom sårskorpen er faldet af osv. og så fordi den også virker beskyttende ift. sol og hverdagens knups... Men du må ikke hænge mig op på det jeg gjorde bare som de sagde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

noget med at vævet kan strække sig i ret lang tid efter - også selvom sårskorpen er faldet af osv. og så fordi den også virker beskyttende ift. sol og hverdagens knups... Men du må ikke hænge mig op på det jeg gjorde bare som de sagde

Ej må ringe til afdelingen i morgen , er forvirret nu , måske jeg skulle have beholdt det billige tape på   Tak for hjælpen

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

Muffi<3 skriver:

Ok lyder i rart   Jeg vil da høre dem ad , skal derind igen på onsdag ,, tror faktisk ved nærmere eftertanke at jeg ringer til dem i morgen

God idé

Anmeld

26. maj 2011

Caroline86

Muffi<3 skriver:

Ej må ringe til afdelingen i morgen , er forvirret nu , måske jeg skulle have beholdt det billige tape på   Tak for hjælpen

jeg havde en meget tyk tape på mit.. ikke de der klassiske steristrips agtige nogen!

Men ja, ring til dem! De må jo kunne svare på hvad de anbefaler

jeg håber du kan bruge cremen og du får et ligeså godt resultat som mig

knus

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

jeg havde en meget tyk tape på mit.. ikke de der klassiske steristrips agtige nogen!

Men ja, ring til dem! De må jo kunne svare på hvad de anbefaler

jeg håber du kan bruge cremen og du får et ligeså godt resultat som mig

knus

Har taget 3m tapen på igen  den har jeg haft på indtil nu , kan mærke at den støtter , tak jeg vil prøve cremen når det er lidt ældre ,

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Lige noget andet...da jeg var blevet opereret gik jeg med noget tape der hedder m3 i 3 måneder efter..det holdt sammen på arret og gjorde det kun blev en lille fin streg...modsat det jeg har på min ar der bare har trukket sig rigtig meget og ligner en lille fed larve... så undersøg hvad der er bedst for ar...min kirurg er meget påpasselig og ja, det var så tre mdr. med tape..

Hov kan se det er 3 m tape jeg har brugt indtil nu   Har sat det på igen , tør ikke andet , må ringe til dem i morgen

Anmeld

26. maj 2011

ekzunz

Jeg kan godt forstå at det er en kamel man lige skal sluge når man ser noget man ikke havde regnet med

Uanset hvad så kan det jo kun blive kønnere end det er nu, det er jo stadig så nyt - og du er stadig skøn at se på

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Jeg kan godt forstå at det er en kamel man lige skal sluge når man ser noget man ikke havde regnet med

Uanset hvad så kan det jo kun blive kønnere end det er nu, det er jo stadig så nyt - og du er stadig skøn at se på

Tak   tror bare jeg lever med den hudfarvede tape fremover ..

Anmeld

26. maj 2011

ekzunz

Muffi<3 skriver:

Tak   tror bare jeg lever med den hudfarvede tape fremover ..

Hvis det er den du har fået på derinde, så er det nok en god idé (jeg har slet ikke forstand på den slags) og hvis du ligefrem kan mærke at den støtter mere, så er det nok det bedste

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Hvis det er den du har fået på derinde, så er det nok en god idé (jeg har slet ikke forstand på den slags) og hvis du ligefrem kan mærke at den støtter mere, så er det nok det bedste

Jeg tænkte nu nærmere for resten af mit liv  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.