Øv et ar :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Først og fremmest, så vil jeg sige at det dælme da er ok at tude over at man skal have et ar i ansigtet....altså, selvom du er rask og mod sygdom er det ingenting, men stadigvæk, så er der jo et liv efter...

Og så vil jeg sige som lalydan, få fat i en dygtig plastikkirurg, jeg kan anbefale en hvis det er, hun kan virkelig noget og du kan ikke se arrene...

Ar skal også have tid..men altså,...få kontakt til en der kan rette det så det bliver smukt...

Og godt du kom igennem det..stort kram til smukke dig..

Tak   Nu er det en plastic kirug der har ordnet det , måske jeg syntes det er så slemt fordi jeg måske havde håbet på det var nærmest usynligt   Havde troet de havde holdt sig til næsefløjen   Det har han så bestemt ikke ,, Må give det en chance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

SaraLM

Muffi<3 skriver:

Jeg arb. i hjemme pl. og har i dag fået lagt noget Mepilex mener jeg det hedder på ,   sådan en slags pude du kistrer direkte på såret , det skulle også give optimal heling men plastic kirugen siger at det har bedst af luft .

Jeg ville nok give det en masse luft indtil såret er væk, og så bruge det produkt specielt til ar og ar heling - men der findes jo lige så mange meninger om sårpleje som der findes personale der arbejder med det

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

SaraLM skriver:

Jeg ville nok give det en masse luft indtil såret er væk, og så bruge det produkt specielt til ar og ar heling - men der findes jo lige så mange meninger om sårpleje som der findes personale der arbejder med det

Præcis , det er nemlig ikke til at blive klog på   Det er ikke sår på mere såå

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

årh hvor træls, altså

Som flere af de andre skriver så kan det, heldigvis, blive meget bedre alene når rødmen osv falder... hvis ikke du bliver tilfreds og du ikke har mod på en ny operation så har jeg et andet godt råd:

Jeg har selv et ret slemt ar fra det kateter jeg har haft liggende i hjertet og selvom jeg var glad for endelig at være så rask at det kunne fjernes var det selvfølgelig ærgeligt med et stort rødt ar henover brystet...

Jeg fik en creme der hedder Kelo-Cote og efter få dage kunne jeg se forskel! Det er virkelig en god creme! Den tager hævelse og misfarvning fra arrene.. her er lige et link

Du kan også lige få lov at se et billede af hvordan arret ser ud nu.. jeg brugte cremen i 14 dage og det var skrigende rødt da jeg startede! arret er faktisk 2 cm længere end det ser ud på billedet - 1 cm til hver side - men det er stort set usynligt efter jeg har brugt den creme! virkelig godt! Daniel har også brugt det på sit blindtarmsar med kæmpe succes!

knus

Det lyder godt med noget der kan beskytte det skrøbelige ar   men må man bruge det på et helt nyr ar ?? Tak for link

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

Muffi<3 skriver:

Præcis , det er nemlig ikke til at blive klog på   Det er ikke sår på mere såå

Nej det er det ikke.

Grunden til at jeg anbefalede det pågældende produkt er at jeg har brugt det med rigtigt gode resultater til en dreng der havde massive ar på benene efter et trafik uheld

Anmeld

26. maj 2011

Caroline86

Muffi<3 skriver:

Det lyder godt med noget der kan beskytte det skrøbelige ar   men må man bruge det på et helt nyr ar ?? Tak for link

det ved jeg faktisk ikke.. jeg brugte det først efter et ar eller sådan noget... jeg gik med beskyttende plaster på arret det første halve år, men det er selvfølgelig RET træls i ansigtet HUSK solcreme på det!!! solen er ondskabsfuld ved ar! bum bum bum... jeg vil skyde på at apoteket ved hvornår du må begynde at bruge det

knus

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Tak for alle jeres svar    i er godt nok skønne alle sammen ..  Nu har jeg tænkt lidt .. Tror måske selve arbejdet er gjort flot nok , det er nok størrelsen jeg er så forskrækket over   det var ikke hvad jeg havde fået fortalt ..

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

Caroline86 skriver:

det ved jeg faktisk ikke.. jeg brugte det først efter et ar eller sådan noget... jeg gik med beskyttende plaster på arret det første halve år, men det er selvfølgelig RET træls i ansigtet HUSK solcreme på det!!! solen er ondskabsfuld ved ar! bum bum bum... jeg vil skyde på at apoteket ved hvornår du må begynde at bruge det

knus

Ja det med solen ved jeg   hmm nu har flere fået af vide de skal have tape på , ved du hvorfor ??

Anmeld

26. maj 2011

bette

jeg vil anbefale dig at smøre det med mandelolie. så blir det sikkert flot igen.. :)

Anmeld

26. maj 2011

Lady Marion <3

SaraLM skriver:

Nej det er det ikke.

Grunden til at jeg anbefalede det pågældende produkt er at jeg har brugt det med rigtigt gode resultater til en dreng der havde massive ar på benene efter et trafik uheld

Ok lyder i rart   Jeg vil da høre dem ad , skal derind igen på onsdag ,, tror faktisk ved nærmere eftertanke at jeg ringer til dem i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.