Kender alt for godt den følelse du sidder med... Jeg fik fjernet en stor cyste (1,3 kg) i underlivet for snart 4 mdr. siden, og jeg tænkte det samme som dig: "Der skal gøres hvad der skal til for at få den væk"... Jeg fik at vide ved første undersøgelse på sygehuset at lægen nok ville lægge et bikinisnit (som ved et kejsersnit), så det ville slet ikke blive synligt... Men da det så kom til stykket, og jeg skulle opereres, så skulle de ind og lægge et lodret snit fra ca. 2 cm. under min navle, og hele vejen ned til mit skamben... Der var jeg godt nok ked af det, for havde regnet med der ikke ville blive et "synligt" ar efter indgrebet... Jeg var ked af det længe, men efter noget tid gør det ikke så meget mere.. Jeg har stadig et "fint" lyserødt ar på maven, men lægerne har sagt at det bliver lyst med årene... Der kan godt gå lang tid, alt efter dybden af såret, så jeg tror dit ar nok skal blive pænt in no time 
Så cheer up... Der kunne have gået meget værre, som du selv skriver.. Det kunne have været at de skulle ind og fjerne halvdelen af din kind for at fjerne al kræften...
Men se lyst på det... Det skal nok blive pænt igen.. Ar efter indgreb er bare langsommere om at hele, end de ar man får efter små skader 
Men du skal da have mange
herfra... Håber alt bliver godt med tiden... Ellers må du til en plastikkirurger og få det fikset, så du bliver som ny igen 
Anmeld