Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Øv hvor er det underligt fik jo konstanteret hudkræft i ansigtet for noget tid siden . Blev opereret i ansigtet ved næsen forrige tirsdag og fik af vide de fik al kræft væk ved 1 snit , så jeg var heldig og at det næsten ville blive usynligt fik fjernet sting i tirsdags og hun lød ikke som om det var såå flot så spurgte hurtigt om jeg ville se det inden der kom plaster på , jeg valgte at lade være . Nu fik jeg modet til at kigge Chok ,,,, De har lavet et snit nederst ved min næse og halvt ud på min kind .. Halvejs inde i det snit har de snittet helt op til næsen , det er så grimt Og hvorfor sidder jeg og hyler over det ? Det er jo en bagatel mod at være rask og da jeg fik diagnosen tænkte jeg de måtte fjerne halvdelen af mit ansigt bare jeg blev rask .. Øv hvor er man forkælet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ladydan1 skriver: hvis det er meget grimt kan du jo få en henvisning til en plastikkirurg som gør dig gudesmuk igen.op med humøret lige nu er det rødt stadig hævet og nyt det BLIVER bedre.knus sisse
hvis det er meget grimt kan du jo få en henvisning til en plastikkirurg som gør dig gudesmuk igen.op med humøret lige nu er det rødt stadig hævet og nyt det BLIVER bedre.knus sisse
Det er en plastic kirug der har lavet det så det tør jeg da ikke igen .
Håber da også på det bliver lidt pænere men det var bare slet ikke hva jeg havde forestillet mig
Muffi<3 skriver: Øv hvor er det underligt fik jo konstanteret hudkræft i ansigtet for noget tid siden . Blev opereret i ansigtet ved næsen forrige tirsdag og fik af vide de fik al kræft væk ved 1 snit , så jeg var heldig og at det næsten ville blive usynligt fik fjernet sting i tirsdags og hun lød ikke som om det var såå flot så spurgte hurtigt om jeg ville se det inden der kom plaster på , jeg valgte at lade være . Nu fik jeg modet til at kigge Chok ,,,, De har lavet et snit nederst ved min næse og halvt ud på min kind .. Halvejs inde i det snit har de snittet helt op til næsen , det er så grimt Og hvorfor sidder jeg og hyler over det ? Det er jo en bagatel mod at være rask og da jeg fik diagnosen tænkte jeg de måtte fjerne halvdelen af mit ansigt bare jeg blev rask .. Øv hvor er man forkælet
Jeg kan da godt forstå du er ked.Ansigtet er jo ens vigtigste del, rent udseendemæssigt.Men giv det nu lidt tid, og hvis det ikke bliver pænere, så snak med din læge om at sygehuset må vurdere deres sjusk og at du skal have det rettet kosmetisk uden egenbetaling.KærligstSussie
Muffi<3 skriver: Det er en plastic kirug der har lavet det så det tør jeg da ikke igen . Håber da også på det bliver lidt pænere men det var bare slet ikke hva jeg havde forestillet mig
Der er forskel på dem - lægerne altså! Kan godt forstå du er i chock over det, men det bliver bedre! og selvom man nok kan se de som en rød streg i nogle år så bliver det mere og mere usynligt.
:-) Sisse
Foeler med dig . Er rigtig glad for at hoere at de fik fjernet alt, men uha, et stort ar i ansigtet, toer slet ikke taenke paa hvis det var mig.
Hvis du sender mig en pm vil jeg gerne sende dig en creme der har hjulpet mange med deres ar (ogsaa mig). Min svoger blev bl.a snittet i ansigtet med en kniv (han er doermand i London) og man kan slet ikke se noget paa ham nu.
Selvfølgelig virker det voldsomt lige nu, men tænk på hvordan et ar normalt ser ud lige når det er "frisk"...efter noget tid bliver det bedre. Men du er måske også mere obs på det fordi det sidder i ansigtet, og det er jo ganske forståeligt! Men ja, hvis det ikke blir så pænt som du ønsker det, så er der heldigvis meget der kan gøres vha plastikkirurgi Håber du kommer op med humøret og dejligt for dig at de fik det hele fjernet!
SussieThyssen skriver: Jeg kan da godt forstå du er ked.Ansigtet er jo ens vigtigste del, rent udseendemæssigt.Men giv det nu lidt tid, og hvis det ikke bliver pænere, så snak med din læge om at sygehuset må vurdere deres sjusk og at du skal have det rettet kosmetisk uden egenbetaling.KærligstSussie
Årh syntes bare det er så hårdt at tænke på , syntes lige jeg har været igennem et helvede de har skåret nogle nerver over så det er bare så ømt Og sæt man røg i en lige så skidt plastic kirugs hænder igen , tilsidst har man jo ikke mere hud at gøre godt med ,, Håber så inderligt det retter sig over de næste mdr
Dubai skriver: Foeler med dig . Er rigtig glad for at hoere at de fik fjernet alt, men uha, et stort ar i ansigtet, toer slet ikke taenke paa hvis det var mig. Hvis du sender mig en pm vil jeg gerne sende dig en creme der har hjulpet mange med deres ar (ogsaa mig). Min svoger blev bl.a snittet i ansigtet med en kniv (han er doermand i London) og man kan slet ikke se noget paa ham nu.
Det lyder da super spændende med sådan en creme , men hva pokker indeholder den tænker jeg Og hvornår måtte han begynde at smørre den på ?? Lige nu må jeg ikke smøre med creme eller andet da det skal have ro og skal tørre ..
Hov forresten! Der findes en creme der hedder Cicaplast! Kan købes på de fleste apoteker...den er lavet specielt til ar og skulle være rigtig god!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128