er så stresset over de penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Hansen97

Anonym skriver:

nej jeg var ikke skolelærer, og arbejdede på sygehuset.

Jeg havde nået at få de timer man skal have, det sagde min kontaktperson på kommunen hvert fald. jeg havde jo arbejdet der i 5 mdr. 30 pr uge

Og så får du jo også kun for 30 timer og ikke fuld barselsdagpenge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Maise

den 1 måned er altid noget bøvl hvis man kommer lige fra job af, pga skæringsdatoen i forhold til din sidste løn. og dine dagpenge. hvis det er barselsdagpenge, skulle du meget gerne få min. 11.500 alt afhængig om næste periode er på 4 eller 5 uger. det svinger nemlig.

jeg fik også kun udbetalt 2,5 uge den 1 gang jeg fik barselsdagpenge.

Anmeld

26. maj 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Ja okay, det vil jeg lige prøve.

Boligtilskud, er det også det der bliver kaldt for boligstøtte?

Ja lige præcis. Nu ved jeg ikke hvad din kæreste tjener, men når din indtægt ikke er mere, så vil jeg da tro, at i godt kan få noget dér også. - Igen, alt efter hvad din kæreste tjener!

Held og lykke.. - Det er en jungle uden lige!

Anmeld

26. maj 2011

slettet_7530

Anonym skriver:

jeg er sygmeldt pga bækkenløsning, og min kontrakt med min tidligere arbejde udløb d. 30/4. Så nu får jeg barselsdagpenge, og har lige modtaget en lønseddel hvor jeg får 6700 udbetalt. WHAT? hvordan skulle jeg kunne leve for det, når min husleje er 8400, godt nok er vi to til at betale.

Er jo vant til at få en del mere i løn, så kan slet ikke lige se hvordan jeg skulle kunne leve for 6700 om måneden når jeg også har en del regninger at skulle betalle. + vi mangler stadig en del babyting. er i uge 27

Tror du ikek det er for 14 dage elelr 3 uger du har fået udbetalt??

Anmeld

26. maj 2011

quar20

henh01 skriver:

Det er fordi det bliver beregnet ud fra hvor lang tid man har været i arbejde og hvor mange timer man har været der. Derfor kan det svinge rigtig meget.

ARHHH så forstår jeg meget bedre

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Anonym skriver:

Hej.

Nu kan jeg se at perioden er fra d. 2/5 - d. 22/5.

Hvornår får man få næste løn, ved du det?

Perioden løber altid fra den 20. til den 20. - du får dem så udbetalt den sidste torsdag i måneden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.