er så stresset over de penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
45 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

jeg er sygmeldt pga bækkenløsning, og min kontrakt med min tidligere arbejde udløb d. 30/4. Så nu får jeg barselsdagpenge, og har lige modtaget en lønseddel hvor jeg får 6700 udbetalt. WHAT? hvordan skulle jeg kunne leve for det, når min husleje er 8400, godt nok er vi to til at betale.

Er jo vant til at få en del mere i løn, så kan slet ikke lige se hvordan jeg skulle kunne leve for 6700 om måneden når jeg også har en del regninger at skulle betalle. + vi mangler stadig en del babyting. er i uge 27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

spj

Anonym skriver:

jeg er sygmeldt pga bækkenløsning, og min kontrakt med min tidligere arbejde udløb d. 30/4. Så nu får jeg barselsdagpenge, og har lige modtaget en lønseddel hvor jeg får 6700 udbetalt. WHAT? hvordan skulle jeg kunne leve for det, når min husleje er 8400, godt nok er vi to til at betale.

Er jo vant til at få en del mere i løn, så kan slet ikke lige se hvordan jeg skulle kunne leve for 6700 om måneden når jeg også har en del regninger at skulle betalle. + vi mangler stadig en del babyting. er i uge 27

Sådan er livet desværre. Vi måtte også skære ned på nogle ting da jeg kom på dagpenge.

Anmeld

26. maj 2011

mth1987

Det ikk sjovt jeg har levet på su med barn dyr bil to hunde og hus. Så hvor der er vilje er der vej

Anmeld

26. maj 2011

Laulund87

Det lyder ikke af meget, jeg fik da en del mere

Anmeld

26. maj 2011

henh01

Det er desværre fordi du er overgået til sygedagpenge. Hvis ikke i ejer noget og ikke er gift kan du søge suppl. kontanthjælp.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ja jeg forstår heller ikke hvorfor det ikke er mere.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Det er desværre fordi du er overgået til sygedagpenge. Hvis ikke i ejer noget og ikke er gift kan du søge suppl. kontanthjælp.

Nå det vidste jeg ikke at jeg kunne.

Ved du hvad kontanthjælpen satsen ligger på?

Anmeld

26. maj 2011

henh01

Anonym skriver:

Nå det vidste jeg ikke at jeg kunne.

Ved du hvad kontanthjælpen satsen ligger på?

Nej det ved jeg desværre ikke. Har aldrig været inde i det møllehjul. Men mon ikke den ligger på niveau med højeste dp sats? 3830 om ugen før skat

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det samme her også... 

Anmeld

26. maj 2011

Ni-ko-li-ne

henh01 skriver:

Nej det ved jeg desværre ikke. Har aldrig været inde i det møllehjul. Men mon ikke den ligger på niveau med højeste dp sats? 3830 om ugen før skat

sygedagpenge er mere end det der hun får

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.