er så stresset over de penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Findusinde

Kan det ikke ha noget at gøre med perioden?? Hvis det er dp, så er perioden jo lidt anderledes end alm løn... Hvis hun er ansat til den 30 april. så får hun jo først dp fra den dag.. Og ikke måske 10 dage mere ca hvis det var en alm periode... ? Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Ni-ko-li-ne

henh01 skriver:

det bliver beregnet ud fra de antal timer TS har haft på sit tidl. job

nårh ja selvfølgelig, jeg gik bare ud fra at det var 37 timer

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

er du sikker på at det ikke er KH du får? hverken barselsdagpenge eller sygedagpenge er så lavt

Det er barselsdagpenge jeg får, det står der også på lønseddlen

Anmeld

26. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Sådan var det også min første udbetaling af BP... Det er fordi skæringsdatoen er en anden, så når du kigger på din lønseddel, så har du sikkert kun fået for 2 eller 3 uger...

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

kan det være fordi du har fået noget løn fra det andet arbejde?? Hvis du først var færdig 30. april må du jo have fået noget løn fra det andet arbejde??

Jeg fik min sidste løn fra arbejdet d. 30/4

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

helt enkelt er det fordi "kun" har haft et vikariat og er blevet sygemeldt så har du ikke nået at optjene nok til fuld DP sats. Og får derfor kun det antal timer du er berettiget til. (det antal timer du arbejdede om ugen da du var i job) Du er sikker skolelærer eller noget i den stil, for i disse tilfælde bliver hjemmeforbedringstimerne ikke talt med når man ser på hvor mange timer du har haft på dit arbejdet i snit om ugen.

Hvis jeg var dig ville jeg ringe til kommunen ASAP og få et møde med din rådgiver der kan hjælpe dig til at få suppl. kontanthjælp.

Håber mit indlæg giver mening.

nej jeg var ikke skolelærer, og arbejdede på sygehuset.

Jeg havde nået at få de timer man skal have, det sagde min kontaktperson på kommunen hvert fald. jeg havde jo arbejdet der i 5 mdr. 30 pr uge

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Jeg fik KH på barsel og fik udbetalt 9200 kr mener jeg det var/er. Så det er da en del mere.. Kan du ikke søge det som supplerende, eller komme på KH mens du er på barsel? -Hvis altså i ikke er gift eller ejer noget!

Vi er ikke gift eller noget.

Kan ikke komme over på kh, da jeg jo er sygmeldt.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Perioden løber jo fra den 20. til den 20., så du har højst sandsynligt kun fået for 3 uger. Prøv lige at tjekke, hvilken periode du har fået for på din dagpengespecifikation

Jeg får ca. 11.500 udbetalt (hver 3 måned 14.000)

Hej.

Nu kan jeg se at perioden er fra d. 2/5 - d. 22/5.

Hvornår får man få næste løn, ved du det?

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Sådan var det også min første udbetaling af BP... Det er fordi skæringsdatoen er en anden, så når du kigger på din lønseddel, så har du sikkert kun fået for 2 eller 3 uger...

Hej

Har lige kikket, og har fået fra d. 2/5 - d. 22/5

Men ved du hvornår næste løn går ind så?

Anmeld

26. maj 2011

A.

Anonym skriver:

Det er barselsdagpenge jeg får, det står der også på lønseddlen

hov hvorfor får du barselsdagpenge når du er ikke på barsel?? du skal har sygedagpenge når du er sygemeldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.