er så stresset over de penge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Brams

Hej.

Nu kan jeg se at perioden er fra d. 2/5 - d. 22/5.

Hvornår får man få næste løn, ved du det?

Kommunen udbetaler så vidt jeg ved altid den sidste torsdag i måneden, så næste gang er den 30.6. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

A. skriver:

hov hvorfor får du barselsdagpenge når du er ikke på barsel?? du skal har sygedagpenge når du er sygemeldt

Jamen det troede jge også.

Jeg havde jo et arbejde indtil d. 30/4 hvor jeg gik sygmeldt den sidste mdr.

Og så fik jeg et brev med at jeg ville på barselsdagpenge, så ringede jeg og sagde om jeg ikke skulle have sygdagpenge, men så vidt jeg forstod skullle jeg havde barseldagpenge fordi det er pga. graviditeten jeg er syg

Anmeld

26. maj 2011

A.

Anonym skriver:

Og så fik jeg et brev med at jeg ville på barselsdagpenge, så ringede jeg og sagde om jeg ikke skulle have sygdagpenge, men så vidt jeg forstod skullle jeg havde barseldagpenge fordi det er pga. graviditeten jeg er syg

hmm ok jeg ersygemeldt og får sygedagpenge..

Anmeld

26. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hej

Har lige kikket, og har fået fra d. 2/5 - d. 22/5

Men ved du hvornår næste løn går ind så?

Ja, så får du for 4 uger den sidste torsdag i juni... næ, det er en 5 ugers måned, så du får for 5 uger den sidste torsdag i juni.. Altså torsdag d. 30 juni...

Anmeld

26. maj 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Det er det samme, jeg var selv sygemeldt i min graviditet og der fik jeg også barselsdagpenge.

Det laver det på den måde og så skal man ikke udfylde nye papirer, når man overgår til barsel. Det var i hvert fald, hvad jeg fik at vide på det tidspunkt. Jeg har stadig barsel til dec. selvom jeg blev sygemeldt i august.

Anmeld

26. maj 2011

henh01

hej jeg har også kun fået 1 uges Barselsdagpenge i dag og skal have for 2 ugers løn d. 1. så jeg har også kun fået for 3 uger. Det er det der er sket - fordi dit arbejde og dp ikke skærer samme dag kan dette ske.. Næste gang får du en fuld periode og vil få omkring 2500 kr udbetalt ekstra  afhængigt af dit fradrag

Anmeld

26. maj 2011

quar20

henh01 skriver:

Det er desværre fordi du er overgået til sygedagpenge. Hvis ikke i ejer noget og ikke er gift kan du søge suppl. kontanthjælp.

jeg var på sygedagpenge inden barsel og der fik jeg meget mere udbetalt - og nu hvor jeg er på barsel får jeg også mere udbetalt.. og jeg er gift..?

Forstår ikke hvordan nogle kan få SÅ lidt iforhold til andre?

Anmeld

26. maj 2011

Bare mig..

Anonym skriver:

Vi er ikke gift eller noget.

Kan ikke komme over på kh, da jeg jo er sygmeldt.

Måske du så kan få suppleret op. Prøv og ring på kommunen og hør, for jeg tror bestemt du enten på den ene eller anden måde kan få noget ekstra.

Og så kan du søge boligtilskud måske?

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Måske du så kan få suppleret op. Prøv og ring på kommunen og hør, for jeg tror bestemt du enten på den ene eller anden måde kan få noget ekstra.

Og så kan du søge boligtilskud måske?

Ja okay, det vil jeg lige prøve.

Boligtilskud, er det også det der bliver kaldt for boligstøtte?

Anmeld

26. maj 2011

henh01

quar20 skriver:

jeg var på sygedagpenge inden barsel og der fik jeg meget mere udbetalt - og nu hvor jeg er på barsel får jeg også mere udbetalt.. og jeg er gift..?

Forstår ikke hvordan nogle kan få SÅ lidt iforhold til andre?

Det er fordi det bliver beregnet ud fra hvor lang tid man har været i arbejde og hvor mange timer man har været der. Derfor kan det svinge rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.