forhelved !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

N&J

banaman89 skriver:

det er fandme bare et f**ked up tidspunkt han vælger at gøre dette på

Jeg vil altså lige sige at uanset hvad han har gjort ift den lejlighed, så sætter noget så traumatisk som det i står I lige nu så enorme spor på et forhold, og lige nu bliver I nødt til at lægge det til side og fokucere på jeres søn - for at skulle håntere et brud eller problemer i forholdet midt i alt det her, det er alt for meget at stå med, så jeg håber at I kan lægge det lidt til side og snakke det ordentligt igennem og træffe den beslutning der nu er den rigtige for jer, når I engang er kommet hjem med jeres dreng igen.

Og jeg siger det virkelig kun med de bedste intentioner, da jeg godt kan huske hvor meget pres det ligger på et forhold, mine forældre kom igennem den krise, men mange gør ikke, og hvis man vil igennem den krise bliver man nødt til at vente til selve krisen er over inden man gør noget drastisk - det tog et halvt år før min lillebror kom ud af intensiv og mine forældre var ikke de bedste venner det halve år, men de kom igennem det - og kom ud med et bedre forhold på den anden side. 

Så masser af  og gode tanker til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.