forhelved !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

hvad fanden er han for en kujon!!!'?

ud til højre med ham da, og dét kan da kun gå for langsomt.

Aner ikke rigtig hvem han er mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

banaman89

Jetjen skriver:

Helt ærligt! sikke et fjols. Jeg må tilslutte mig dem der mener han skal ud til højre. Det er simpelthen uacceptabelt det han ar gang i.

Og så føler jeg bare helt utroligt med dig i den her situation. Håber det snart bliver bedre!

Tusinden tak

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

Rebecca55 skriver:

Jeg er helt mundlam, sikke en masse du og din søn må gå igennem. Sender lige de varmeste tanker til dig og din søn...

Jeg er selv mundlam - troede det var "fint" imellem os ..

Tak

Anmeld

25. maj 2011

Kofoed.

banaman89 skriver:

Jeg har fået min veninde til at hente min datter fra DP også vil hun bo hos hende .. min svigermor virkede så lettet der jeg ringede og  sagde at min veninde ville tage hende i nogle dage !

Det var da dejligt, at hun lige kan springe til. Så du har snakket med svigermor om det hele? Har hun hørt noget fra ham?

Anmeld

25. maj 2011

baby012

Det er slet ikke okay det der !!!  

hvad sker der for manden

nogen gange forstår jeg bare ikke mænd.. står selv lidt i den samme situation.. og det er sku ikke nemt.. 

ud til højre med ham... 

Anmeld

25. maj 2011

jydeinden

banaman89 skriver:

Aner ikke rigtig hvem han er mere

hvis han var min kæreste så var han godt nok røget ud til højre.. og det de andre skriver med at du ikke burde åbne hans post, det forstår jeg ikke når du havde fået lov.. men tænk at han kan være så tarvelig at fortælle dig det på den måde...

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

sarahb skriver:

Hvad fanden er der sket med ham, Har han slet ikke kunne kapere alt det her med Benjamin eller hvad.
Uanset hvad så efterlader man da ikke sit barn.... !
Kan du slet ikke komme i kontakt med ham eller noget.

Han er en fyr uden følelser der vises frem

Jeg kan ikke ringe ham op ..

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

Lou87 skriver:

Måske det er forkert du åbner hans post ... MEN ...
Jeg var satme blevet så sur at det ikk kan beskrives !!!
Og jeg synes du skal tage dig selv i nakken nu og sige:
Hvis han er så langt og på vej væk, så er der nok ikke mere i jeres forhold der er værd og kæmpe for og du fortjener bedre, end en der ikk kan snakke med dig om det inden han søger andre steder hen.

Bare se og få afklaret det her med ham og smid ham ud eller flyt selv.. det der er da bare for meget altså.

Jeg fortryder da lidt at jeg åbnede hans post lige igår men vi altid åbnet hinandens post ifølge aftale vi har lavet ..

Jeg håber snart han giver lyd fra sig ..

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

Kofoed33 skriver:

Det var da dejligt, at hun lige kan springe til. Så du har snakket med svigermor om det hele? Har hun hørt noget fra ham?

Hun er bare en dejlig veninde

Nej jeg sagde ikke noget til svigermor , men hun synes det var mærkeligt at han ikke havde ringet til hende i 2 dage

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

gravid20 skriver:

Det er slet ikke okay det der !!!  

hvad sker der for manden

nogen gange forstår jeg bare ikke mænd.. står selv lidt i den samme situation.. og det er sku ikke nemt.. 

ud til højre med ham... 

ved ikke helt hva der sker for ham .. Han at være så dårlig til at holde noget hemmeligt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.