forhelved !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Josesmor

OMGG!!

Ved da ikke hvad jeg skal sige.. Håber du kan se han ikke er værd at spilde tiden på... Du ved jo tydeligvis ikke hvor du har ham. Jeg er sikke på du kan finde en der fortjener dig... Det gør han ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

banaman89

jydeinden skriver:

hvis han var min kæreste så var han godt nok røget ud til højre.. og det de andre skriver med at du ikke burde åbne hans post, det forstår jeg ikke når du havde fået lov.. men tænk at han kan være så tarvelig at fortælle dig det på den måde...

det er fandme bare et f**ked up tidspunkt han vælger at gøre dette på

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

Josesmor skriver:

OMGG!!

Ved da ikke hvad jeg skal sige.. Håber du kan se han ikke er værd at spilde tiden på... Du ved jo tydeligvis ikke hvor du har ham. Jeg er sikke på du kan finde en der fortjener dig... Det gør han ikke

Tak

Anmeld

25. maj 2011

Jetjen

banaman89 skriver:

Det er helt forrykt dårlig timing, men hvis det er et tilbud om en lejlighed er det vel noget han har tænkt over i længere tid. Så er det altså også for dumt han ikke har sagt noget før, hvis han ville ud. Så rammer den dobbelt oveni jeres tragedie.

Lykken må snart vende for dig - du har om nogen fortjent lidt medgang.

Anmeld

25. maj 2011

Mor-til-asta-09

banaman89 skriver:

Jeg er så sur, skuffet, gal samt pisse ked af det

Jeg skulle hjem til lejligheden for at hente noget tøj, hvor jeg tømmer postkassen hvor jeg finder et brev til Jakob fra en boligforening - på en 3 værelses lejlighed nede i centrum ringer til ham før jeg kører tilbage til sygehuset hvor hans kommentar til det hele var: "det kommer ikke dig ved!"

Føler mig virkelig alene !

Ej altså.. kan godt forstå du føler dig skuffet og svigtet.. Stor krammer til dig

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

banaman89 skriver:

Jeg fortryder da lidt at jeg åbnede hans post lige igår men vi altid åbnet hinandens post ifølge aftale vi har lavet ..

Jeg håber snart han giver lyd fra sig ..

Jeg forstår simpelthen ikk du går og venter på ham ??
Jeg ville bare sende en besked eller lign og sige han kan komme og fjerne sine ting når han skal opføre sig på den måde

Anmeld

30. maj 2011

muzen

ej har sådan tænk på dig og din lille familie. hvordan går det, har du fået snakket med manden?

og hvad med din søn går det stadig fremad?

Anmeld

30. maj 2011

Sakris

Hold nu op en dårlig timing fra hans side! Hvordan går det nu? Har han meldt sig under fanerne... Puha... Håber det går bedre!

Anmeld

2. juni 2011

Vivian87

banaman89 skriver:

De største kram til dig herfra!!! Hvordan går det?? Har i fået snakket??

Anmeld

5. juni 2011

Mikkelmusen

Hvordan går det? har du snakket med ham om det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.