forhelved !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.834 visninger
50 svar
0 synes godt om
24. maj 2011

banaman89

Jeg er så sur, skuffet, gal samt pisse ked af det

Jeg skulle hjem til lejligheden for at hente noget tøj, hvor jeg tømmer postkassen hvor jeg finder et brev til Jakob fra en boligforening - på en 3 værelses lejlighed nede i centrum ringer til ham før jeg kører tilbage til sygehuset hvor hans kommentar til det hele var: "det kommer ikke dig ved!"

Føler mig virkelig alene !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Isabella_mor

banaman89 skriver:

Jeg skulle hjem til lejligheden for at hente noget tøj, hvor jeg tømmer postkassen hvor jeg finder et brev til Jakob fra en boligforening - på en 3 værelses lejlighed nede i centrum ringer til ham før jeg kører tilbage til sygehuset hvor hans kommentar til det hele var: "det kommer ikke dig ved!"

ej!!!!

Anmeld

24. maj 2011

Meilby

banaman89 skriver:

Årh føler med dig Har ikke lige læst nogle af dine tidligere indlæg - er i gået fra hinanden?

Du får lige en KÆMPE herfra

Anmeld

24. maj 2011

Maalene

Ej nej nej  

Det var da forfærdeligt... Håber virkelig ikke det er fordi han leder efter noget selv  

Tænker rigtig meget på dig og børnene og håber på det bedste for jer allesammen

Anmeld

24. maj 2011

Ni-ko-li-ne

er det ikke snart ud til højre med ham??

Anmeld

24. maj 2011

Kofoed.

Øh hva?  Jamen hvad er der lige sket for ham?

Nårh håber han har en god forklaring.   

Anmeld

24. maj 2011

klmf

Nej nej nej... Hvilken ubehagelig overraskelse og så midt i alt det andet du slås med

Tanker til dig

Anmeld

24. maj 2011

Mathilde

Åh stakkels dig hvor har du bare meget at kæmpe med for tiden.

Du fortjener en kæmpe krammer

Anmeld

24. maj 2011

Diana...

Åhh nej dog. jeg har ikke været så meget online her på det sidste så jeg har ikke lige læst nogen trået? Men har i haft problemer eller? 

Du får lige en KÆMPE krammer her fra 

Anmeld

24. maj 2011

o1Mutte

WHAT ?!?!

Jeg var da gået heeeelt agurk hvis jeg fandt sådan noget og ikke fik en forklaring! Hvad filan er det for et svar at komme med  ''Det kommer ikke dig ved'' ØH jo det tror jeg så nok lige!!

Stort  til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.