forhelved !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

banaman89

o1Mutte skriver:

WHAT ?!?!

Jeg var da gået heeeelt agurk hvis jeg fandt sådan noget og ikke fik en forklaring! Hvad filan er det for et svar at komme med  ''Det kommer ikke dig ved'' ØH jo det tror jeg så nok lige!!

Stort  til dig

Tak  Jeg er også pisse sur men det er lidt svært at snakke med ham om det når han bare skrider fra det hele igår !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

banaman89

Helle30 skriver:

Det er godtnok meget, du er oppe imod lige nu. Håber du finder styrken til at komme hel og stærkere ud på den anden side af alt det, du kæmper med.

Én ting synes jeg dog, du har grebet forkert an: Du har læst en andens post. - kæreste, kollega eller bedste ven - det gør man bare ikke i min verden, med mindre det er aftalt.

Rigtig god vind til dig :-)

Vi har aftalt at det er okay -- det plejer bare at være ham som tømmer postkassen !

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

sarahb skriver:

Søde, er i gået fra hinande, hvad sker der..
det der kan man sgu da bare ikke bar li sådan...

Jeg ved intet - jeg fandt dette brev i postkassen med en 3 værelses lejlighed , efter at have snakket med en veninde - ringede jeg til ham hvor hans kommentar var "det kommer ikke dig ved!" siden har jeg ikke set eller hørt fra ham .. han efterlad vores søn sovende hvor han havde sagt til en sygeplejerske at han lige måtte ud og få noget luft , men er aldrig kommet tilbage !

Anmeld

25. maj 2011

jydeinden

hvad fanden er han for en kujon!!!'?

ud til højre med ham da, og dét kan da kun gå for langsomt.

Anmeld

25. maj 2011

Kofoed.

banaman89 skriver:

har ingen forklaring fået - han vil ikke snakke om det - har heller ikke set ham siden igår

Hvad gør du så med ungerne? Du kan jo ikke være to steder på en gang.

Armen mænd er ikke altid de klogeste (ikke for at sige kvinder er, meeen )

Håber snart han strammer op, ellers må du desværre gøre det for ham.

Anmeld

25. maj 2011

Jetjen

banaman89 skriver:

Jeg ved intet - jeg fandt dette brev i postkassen med en 3 værelses lejlighed , efter at have snakket med en veninde - ringede jeg til ham hvor hans kommentar var "det kommer ikke dig ved!" siden har jeg ikke set eller hørt fra ham .. han efterlad vores søn sovende hvor han havde sagt til en sygeplejerske at han lige måtte ud og få noget luft , men er aldrig kommet tilbage !

Helt ærligt! sikke et fjols. Jeg må tilslutte mig dem der mener han skal ud til højre. Det er simpelthen uacceptabelt det han ar gang i.

Og så føler jeg bare helt utroligt med dig i den her situation. Håber det snart bliver bedre!

Anmeld

25. maj 2011

Rebecca55

banaman89 skriver:

Jeg er helt mundlam, sikke en masse du og din søn må gå igennem. Sender lige de varmeste tanker til dig og din søn...

Anmeld

25. maj 2011

sarahb

banaman89 skriver:

Hvad fanden er der sket med ham, Har han slet ikke kunne kapere alt det her med Benjamin eller hvad.
Uanset hvad så efterlader man da ikke sit barn.... !
Kan du slet ikke komme i kontakt med ham eller noget.

Anmeld

25. maj 2011

Lou87

Måske det er forkert du åbner hans post ... MEN ...
Jeg var satme blevet så sur at det ikk kan beskrives !!!
Og jeg synes du skal tage dig selv i nakken nu og sige:
Hvis han er så langt og på vej væk, så er der nok ikke mere i jeres forhold der er værd og kæmpe for og du fortjener bedre, end en der ikk kan snakke med dig om det inden han søger andre steder hen.

Bare se og få afklaret det her med ham og smid ham ud eller flyt selv.. det der er da bare for meget altså.

Anmeld

25. maj 2011

banaman89

Kofoed33 skriver:

Hvad gør du så med ungerne? Du kan jo ikke være to steder på en gang.

Armen mænd er ikke altid de klogeste (ikke for at sige kvinder er, meeen )

Håber snart han strammer op, ellers må du desværre gøre det for ham.

Jeg har fået min veninde til at hente min datter fra DP også vil hun bo hos hende .. min svigermor virkede så lettet der jeg ringede og  sagde at min veninde ville tage hende i nogle dage !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.