Shoppingmor skriver:
SLAP DOG AF HVOR ER JEG BARE TRÆT AF DENNE TYPE DEBATTER!!!
Især fordi de ALTID bliver startet af brugttøjs/billigttøjs-mødrene, som evig og altid skal hævde sig selv og fremhæve at de ihvertfald aldrig kunne drømme om at købe mærketøj til deres børn - og hvad så??? 
Hvordan mon det egentligt kan være at man aldrig ser os mærketøjsmødre starte den omvendte type debatter, omhandlende at vi 'simpelthen bare ikke forstår hvorfor så mange mødre køber brugt tøj til deres børn'??? Fordi vi netop IKKE har brug for at fremhæve os selv konstant, og egentligt har det fint nok med selv at vide hvorfor, hvor meget og hvor dyrt mærketøj vi køber til vores børn, og ikke har behov for at prale med det til højre og venstre...
Men nu vi er igang med debatten, så kunne jeg da egentligt godt tænke mig at vide om jer som hader mærketøj, er sådan gennemført spareagtige - bor I i lejlighed istedet for hus, har I cykler istedet for bil, arvestykker istedet for pæne møbler osv.??? Eller er det kun mht. børnetøjet, at I er så sørens 'hellige'? 
De bedste hilsener fra en shop-a-holic og mærketøjstilhænger, som godt tør stå ved det 
Du kan da bare starte sådan en debat hvis det er din syn.
Jeg er bare glad for jeg ikke er så snobbet hvad angår tøj til børn. Giver du aldrig dit barn h&m på fx?
Jeg ville hellere spare pengene op på en børneopsparing end de kunne gå i dyrt tøj, som de alligevel kun kan passe ½-1 års tid. Og så når de bliver 12-13 år og virkelig begynder at interesse sig for tøj, så jo, så må de gerne få mærkevare tøj, fordi der ved de hvad det betyder.
Det gør en 3 årig altså ikke. Og jeg synes det er synd for de børn der får skæld ud hvis de har svinet deres nye tøOg j - for jo det gør de, og nu tager du det sikkert personligt igen (det må jo ramme dig somehow) men nej det var ikke ment som noget personligt til dig.!!!
Jeg vil hellere give mine børn de penge der skulle være brugt på babytøj når de vil til at have bil. lejlighed osv.
og til de andre spørgsmål, ja vi bor i hus, som næsten er betalt ud, vi har begge cykler, men da vi bor på landet er bil også en nødvendighed... og møbler tja jeg har stadig en del møbler fra min første lejlighed - og vi en masse ting vi har fået af andre...
Men det gør mig ingenting for jeg ved at de folk der kommer her i huset kommer for at være sammen med os og ikke for at se på vores møbler ;o) - Heller ikke ment som noget personligt