Give sit barn anden kvindes mælk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

JoSiDa-mor

Sialyng skriver:

Jeg er den bedste mor hun kan have og det sidder ikke i maden men i kærlighed og omsorg!!

Men det er hårdt at se ens lille pus have så ondt i maven og at måltiderne er så frustrerende, nogle gange blir jeg nød til at vække min mand om natten så han kan tage hende lidt for hun græder så meget at jeg har brug for pause. Og om dagen når han kommer hjem er hun hans stort set, så har jeg brug for at lave noget andet feks lege me min ældste dreng eller lave mad, så er det svært med gråden efter en hel dag med den. Heldigvis har vi ogs gode tider på puslebordet hvor hun bare er et stort smil

Får din datter luft i maven af MME?

Hvis hun gør det, kunne det måske hjælpe med Mylicon-dråber, som kan købes i håndkøb på Apoteket.

Her hos os hjalp de helt fantastisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Sialyng

hilma skriver:

prøv det! jeg delere da også gerne ud af min mælk, hvis der er behov for det sad og snakkede med min SP om det med at sælge mælk til evt. neonatal afd. synes det er så fantastisk at dem der har meget mælk, kan hjælpe andre

wow det er da super opmundtrende!

Hvor bor du? Jeg bor i kbh.

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

Holbæktrunten skriver:

Synes også at du skal prøve - fantastisk at der er nogle der vil dele lidt ud. 

Hvis jeg kommer i den heldige situation at jeg har nok, ville jeg også gerne dele ud...

Sådan af ren nysgerrighed - hvad får man hvis man sælger sin mælk? 

På Hvidovre neonatal er det noget med 178kr pr liter.

Det er selvfølgelig en lille pris for sit arbejde, men mange penge for mig hvis jeg skal give hende det fuldt ud, har overvejet om jeg skal prøve at sælge min brudekjole (det eneste jeg har af værdi ) men vil gøre det for at kunne gi hende brystmælk!

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

Mette 27 skriver:

Synes det er flot du kan købe af en anden, men er dog lige nød til at spørge hvad MME du giver hende???

har prøvet me Allomin og syrnet, Nan og Hipp og til sidst Nan HA...

Har en del uåbnede poser liggende...

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

StineW skriver:

Jeg synes også at du skal give det et forsøg. Jeg ville gerne hjælpe dig, men jeg malker selv ud til en anden også, så det bliver nok i overkanten ( ammer selv datter på 6½ uge også &nbsp

Jeg har så valgt ikke at tage noget for min mælk, da vedkommende har brug for det af helbredsmæssige årsager. Men det er jo op til den enkelte om man vil tage noget for det eller ej. ( IKKE ment bebrejdende på nogen måde&nbsp

Held og lykke med projektet, og hold os gerne opdateret.

Knus Stine

jeg syns det er rigtig flot at du giver det væk!

Så en dokumenter om bm, hvor en mand havde hørt at det kunne hjælpe mod hans prostata kræft, så han prøvede det i et par uger og da han skulle ind på hospitalet var alle hans metastaser væk og kræften ikke at se! De havde også udtalelser fra hans læge i programmet. Ret interesant!!

Anmeld

23. maj 2011

Sildefisk

Sialyng skriver:

Det er selvfølgelig en lille pris for sit arbejde, men mange penge for mig hvis jeg skal give hende det fuldt ud, har overvejet om jeg skal prøve at sælge min brudekjole (det eneste jeg har af værdi ) men vil gøre det for at kunne gi hende brystmælk!

Hvor ville jeg ønske jeg kunne hjælpe dig! Synes det er fantastisk du vil gøre det for dit barn Håber der er nogen der vil hjælpe dig!

Anmeld

23. maj 2011

Mi

Det lyder da som en god ide  Blot hun ved, at hun ikke er presset til at fortsætte med at malke ekstra ud, hvis hun ikke længere kan/vil.

Anmeld

23. maj 2011

Sildefisk

StineW skriver:

Jeg synes også at du skal give det et forsøg. Jeg ville gerne hjælpe dig, men jeg malker selv ud til en anden også, så det bliver nok i overkanten ( ammer selv datter på 6½ uge også &nbsp

Jeg har så valgt ikke at tage noget for min mælk, da vedkommende har brug for det af helbredsmæssige årsager. Men det er jo op til den enkelte om man vil tage noget for det eller ej. ( IKKE ment bebrejdende på nogen måde&nbsp

Held og lykke med projektet, og hold os gerne opdateret.

Knus Stine

Anmeld

23. maj 2011

Holbæktrunten

Sialyng skriver:

Puuuha, ja det var en dyr omgang...

Håber virkelig at jeg selv kan amme når knægten kommer til verden. For er også af den overbevisning at "ægte" modermælk er det bedste. Selvfølgelig helst min egen, da den jo efter sigende skulle være sammetsat efter ens barns behov, men ville være lykkelig for muligheden for at købe mig til modermælk... Selvom det dælme er mange penge...

Men synes som sagt at du skal "go for it" hvis du kan købe privat til en rimelig penge - forudsat at moderen selvfølgelig er sund og rask 

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

Tak for jeres opmuntrende beskeder!

Skal nok holde jer opdateret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.