Give sit barn anden kvindes mælk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

camilla28

hej  jeg synes du skl gøre det vis kvinden selv er sund og rask

havde selv 1 extra hver da så delte selv udde føste 4 mdr

blev spurt på sygehuset om jeg ville så de testede mig selvfølgelig først

havde  rigeligt mens jeg var på barselafsnittet så der var mange børn der hver dag fik glæde af det

så go for it

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Dinna88

Du har jo intet at tabe! Go for it!

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

Jeg tager gerne imod hvis du har for meget!

Jeg vil selvfølgelig sikre mig at hun er rask og alt, men jeg mødte hende igår da hun købte 8 flasker af mig til mælk, der så jeg også hendes lille dreng og vi snakkede en del, og jeg fik et rigtig godt indtryk af hende. 

Anmeld

23. maj 2011

baby012

Go for it !  

- hvis hun ikke fejler noget, så ville jeg ikke tøve.. ærgeligt at barnet ikke tåler mme. men så er det godt der er nogen kvinder der producere mere mælk end deres børn kan spise.. ''

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

BinaMor skriver:

det var da en fantastisk beslutning. jeg er også en af dem fuld af mælk  og gav gerne hvis der manlede.

Jeg modtager da gerne! Hvis du vil sælge

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

Tak for jeres svar!

Nu håber jeg virkelig at hun vil sælge lidt af mælken! Har snakket om 2liter så jeg li kan prøve nogle dage og se hvorn det går!

Hører fra hende senere idag om hvad hun har besluttet

Anmeld

23. maj 2011

BinaMor

Sialyng skriver:

Jeg modtager da gerne! Hvis du vil sælge

det er nok svært at fragte mht holdbarhed og sådan men bare skriv hvis du har løsning for det og der ikke er nok ellers

tror min mælk er fin ihvertfal. 2 sunde unger fuldtammet indtil 6 måneder med kun stigende vægt. ingen har haft kolik eller ondt i maven.

ellers held og lykke med det hele!

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

BinaMor skriver:

det er nok svært at fragte mht holdbarhed og sådan men bare skriv hvis du har løsning for det og der ikke er nok ellers

tror min mælk er fin ihvertfal. 2 sunde unger fuldtammet indtil 6 måneder med kun stigende vægt. ingen har haft kolik eller ondt i maven.

ellers held og lykke med det hele!

Hvor bor du? Hvis det bliver frosset ned og jeg henter det i frysetaske kan det muligvis lade sig gøre.

Jeg har fået lov at købe 2liter af hende den anden, så har jeg til 2,5 fulde dage, men tror at også halvdelen af måltiderne vil gøre underværker! Så hvis jeg kunne få det til at strække så langt som muligt og finde mere så håber jeg at jeg kan give min pige suplerende brystmælk til hun er lidt over 4 måneder (hun er 3 nu) og så håber jeg hendes mave har det bedre!

Jeg ville være så taknemmelig hvis det kan lade sig gøre at købe mere mælk!!!

Anmeld

23. maj 2011

svanen73

Mine piger blev født for tidligt, så jeg havde ik noget da de kom og jeg magtede ik rigtig selv at starte op. Så mine har fået fra andre og jeg er meget taknemmelig for der rent faktisk er nogen der tager sig tid og har overskud til at gi til andre

Anmeld

23. maj 2011

BinaMor

Sialyng skriver:

Hvor bor du? Hvis det bliver frosset ned og jeg henter det i frysetaske kan det muligvis lade sig gøre.

Jeg har fået lov at købe 2liter af hende den anden, så har jeg til 2,5 fulde dage, men tror at også halvdelen af måltiderne vil gøre underværker! Så hvis jeg kunne få det til at strække så langt som muligt og finde mere så håber jeg at jeg kan give min pige suplerende brystmælk til hun er lidt over 4 måneder (hun er 3 nu) og så håber jeg hendes mave har det bedre!

Jeg ville være så taknemmelig hvis det kan lade sig gøre at købe mere mælk!!!

jeg bor i midtjylland ved herning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.