Give sit barn anden kvindes mælk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

chael

Sialyng skriver:

Hun har en del luft, men det kommer ganske let ud, det er fordi hun har så ondt i maven bare, i nat var jeg oppe 2 timer hvor hun "vågnede" og skreg og skreg og så faldt hen igen for at begynde at græde igen efter 10min  er helt færdig idag! Og nu skriger hun igen, min mand prøver at give hende mad... Dejligt at han orker!!

Mylicon har vi ogs prøvet og det fik hun ogs i nat, men jeg vil helst ikke bruge det for meget, der er rigtig meget konserveringmiddel i, og det hjælper ik så godt...

Hvad med en anden sutteflaske??

Det kan være der ikke er ordenligt ventilation i den, eller den danner for meget undertryk, så dun datter indtager for meget luft??

Måske du skulle prøve nogle andre??

Og så skal nogen flaske børn jo bøvse ekstreemt meget, nogen mere end andre.

Nogle kan bøvse i op til 1 time efter.

*Camilla 21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

hilma

Sialyng skriver:

wow det er da super opmundtrende!

Hvor bor du? Jeg bor i kbh.

bor i fr.sund min SP kommer igen i torsdag og forklarer igen igen, hvordan jeg skal forholde mig til at malke ud, fordi jeg har stadig meget mælk, og den lille skal virkelig lægges til "udtømning" men han kan ikke følge med, plus han har taget 600 gr på på 2 uger, så nu skal han altså ikke spise hver anden time mere, men hver 3-4 time som er "normalt" og han har kun fået flaske 2 gange og det er blevet pumpet ud med håndkraft

Jeg skal dog oplyse at jeg har astma, men jeg anvender IKKE min pulmicort(forebyggende medicin), men jeg tager Aerius allergi piller til dagligt, og jeg har min Turbohaler(anfaldsmedicin) men den har jeg ikke haft behov for 

Hvis du har behov for at tale med en læge/SP omkring det, synes jeg du bare skal gøre det Du er selvfølgelig velkommen til at skrive en PB til mig, hvis du har lyst

Anmeld

24. maj 2011

Sialyng

chael skriver:

Har du prøvet nogen forskellige mærker??

Der er jo fler typer af MME?!

Jeg ville nok tøve, for ikke at sige afvise blankt, at mit barn skulle have en "fremmed" kvindes mælk, men det er jo helt op til dig.

Jeg ville prøve mig med noget rådgivning og forskellige mærker, hvis ikke dette allerede er prøvet?

Pøj pøj med det.

*Camilla 21+6

Tak for dit svar, jeg har prøvet alt der er af mme og flasker og forskellige hul mm. Har en dreng på 2½ som ogs var flaske barn, der måtte vi ogs prøve lidt forskelligt.

På den front er jeg løbet noget tør for idéer.

Jeg syns selv at mme kun er godt når man ikke kan amme eller brystmælken ikke rækker til, og er virkelig glad for at det findes så mine børn har kunnet få noget at spise og tage på i vægt. Men jeg er af den overbevisning at brystmælk nu engang er bedst da det er hvad den er til for og der er så mange nyttige ting i den også taget i betraktning af de affaldsstoffer der kan være i fra moderen. Og jeg har set alt for mange tilfælde af ondt i maven og dårlig afføring hos flaske børn til at tro at de to ting er lige gode.

Og igen, mine børn er flaske børn pga at jeg ik ku få amningen ordentlig igang og jeg er glad for at det findes, bare ked af al den ondt i maven.

Anmeld

24. maj 2011

StineW

Sialyng skriver:

jeg syns det er rigtig flot at du giver det væk!

Så en dokumenter om bm, hvor en mand havde hørt at det kunne hjælpe mod hans prostata kræft, så han prøvede det i et par uger og da han skulle ind på hospitalet var alle hans metastaser væk og kræften ikke at se! De havde også udtalelser fra hans læge i programmet. Ret interesant!!

Tak, jeg er bare glad for at kunne hjælpe.

Du er inde på noget mht den udsendelse. Nu håber vi bare at det også hjælper der hvor jeg giver mælk til. Vil ikke lige sige mere da det må være op til dem, hvor meget der skal fortælles.

Håber du finder ud af noget mht til mælk.

Hvor bor du henne (evt bare landsdel ) Bare hvis jeg hører om nogen med meget mælk.

Knus.

Anmeld

24. maj 2011

StineW

Sialyng skriver:

wow det er da super opmundtrende!

Hvor bor du? Jeg bor i kbh.

Hovsa, så lige at du bor i Kbh. Fik ikke lige læst alle svarene før jeg svarede dig.

Anmeld

24. maj 2011

Sialyng

StineW skriver:

Tak, jeg er bare glad for at kunne hjælpe.

Du er inde på noget mht den udsendelse. Nu håber vi bare at det også hjælper der hvor jeg giver mælk til. Vil ikke lige sige mere da det må være op til dem, hvor meget der skal fortælles.

Håber du finder ud af noget mht til mælk.

Hvor bor du henne (evt bare landsdel ) Bare hvis jeg hører om nogen med meget mælk.

Knus.

Jeg håber det lykkes for den person du giver det til! 

Ja jeg bor i kbh, som du ogs så og du må super gerne ha antennerne ude hvis du hører om nogen der har for meget.

Jeg er bare interesseret at give hende supplerende, for tror det vil hjælpe hende mave en hel del! Hellere brystmælk end alt muligt medicin o andet kemisk

Anmeld

24. maj 2011

StineW

Sialyng skriver:

Jeg håber det lykkes for den person du giver det til! 

Ja jeg bor i kbh, som du ogs så og du må super gerne ha antennerne ude hvis du hører om nogen der har for meget.

Jeg er bare interesseret at give hende supplerende, for tror det vil hjælpe hende mave en hel del! Hellere brystmælk end alt muligt medicin o andet kemisk

Vi krydser alt hvad vi kan for hende, det skal bare hjælpe.

Holder øjne og ører åbne. Kan jeg søge dig som ven herinde? Så glemmer jeg ikke dit navn, hvis jeg støder på en med mælk.

Knus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.