Give sit barn anden kvindes mælk?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

motterhea

Jeg synes helt sikkert at du skal tage imod det

Findes der ikke modermælksbanke i danmark? det gør der nemlig i england.. Vil jeg rigtig gerne kunne bruge, hvis jeg ikke kan amme i fremtiden ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Sialyng

svanen73 skriver:

Mine piger blev født for tidligt, så jeg havde ik noget da de kom og jeg magtede ik rigtig selv at starte op. Så mine har fået fra andre og jeg er meget taknemmelig for der rent faktisk er nogen der tager sig tid og har overskud til at gi til andre

Rart at høre at man ik er helt hen i vejret ved tanken om at give en anden kvindes mælk

Ved ogs på neonatal at de giver til de små da de ik kan klare mme. Det er bare så godt at kvinder tar sig tid til det!

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

BinaMor skriver:

jeg bor i midtjylland ved herning.

hmm, min mor bor i vejle, kunne evt køre me hendes kæreste til herning og hente når jeg skal over på besøg. 

jeg kan evt ringe til dig lidt senere, kan se du har en hjemmeside, så kan vi snakke nærmere. Ville det fungere?

Anmeld

23. maj 2011

Sialyng

motterhea skriver:

Jeg synes helt sikkert at du skal tage imod det

Findes der ikke modermælksbanke i danmark? det gør der nemlig i england.. Vil jeg rigtig gerne kunne bruge, hvis jeg ikke kan amme i fremtiden ..

man kan vist kun købe når man har en fortidligt født... og min er 3mdr...

Men skal da tjekke det ud, men da jeg googlede det kom det ikke rigtig noget op.

Anmeld

23. maj 2011

hilma

prøv det! jeg delere da også gerne ud af min mælk, hvis der er behov for det sad og snakkede med min SP om det med at sælge mælk til evt. neonatal afd. synes det er så fantastisk at dem der har meget mælk, kan hjælpe andre

Anmeld

23. maj 2011

Holbæktrunten

Synes også at du skal prøve - fantastisk at der er nogle der vil dele lidt ud. 

Hvis jeg kommer i den heldige situation at jeg har nok, ville jeg også gerne dele ud...

Sådan af ren nysgerrighed - hvad får man hvis man sælger sin mælk? 

Anmeld

23. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

min søn og jeg havde samme problem både med amning og mme. så jeg kogte selv sødmælk/letmælk, med vand og havregryn. jeg siede havregrynene fra... min søn tog super flot på og hold maven i orden.... ved godt man ikk anbefaler mælk til småbørn under ½år, men min søn tog ikk skade tvært imod....

Anmeld

23. maj 2011

Nessie

Min søn var 5 uger, da vi gik over til mme, og han fik forstoppelse.

VI fik Laktulose af lægen, men brød os ikke om, at han allerede så tidligt skulle have medicin. Så vi gik i stedet til min akupunktør, som gav ham akupressu, efter 2 behandlinger virkede det, og maven kom stille og roligt i gang igen

Senere har vi så lige været forbi med ham et par gange igen, og ellers brugte vi sveskemos, når der var optræk til hård mave (efter han var blevet 4 mdr)

Anmeld

23. maj 2011

Mette 28

Synes det er flot du kan købe af en anden, men er dog lige nød til at spørge hvad MME du giver hende???

Anmeld

23. maj 2011

StineW

Jeg synes også at du skal give det et forsøg. Jeg ville gerne hjælpe dig, men jeg malker selv ud til en anden også, så det bliver nok i overkanten ( ammer selv datter på 6½ uge også &nbsp

Jeg har så valgt ikke at tage noget for min mælk, da vedkommende har brug for det af helbredsmæssige årsager. Men det er jo op til den enkelte om man vil tage noget for det eller ej. ( IKKE ment bebrejdende på nogen måde&nbsp

Held og lykke med projektet, og hold os gerne opdateret.

Knus Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.