min mor fik sin første datter som 19 årig, mig 2 mdr inden hun blev 21, min bror da hun blev 23 og den yngste som 28 årig.. hun synes dog at hun havde en bedre ro på sig som ung mor end da hun fik den yngste. hun fortalte at hun blev helt panisk hvis han var ved at falde, ingen andre end hende måtte gå tur med barnevognen, ja, hun var generelt totalt overbeskyttende med den yngste
jeg tror i bund og grund at det også handler om, HVOR indstillet man er til at blive mor, og HVAD det vil sige at blive forældre..
jeg blev 25 halv anden måned efter jeg fik min søn, og jeg får da hele tiden ros om at jeg har en god ro omkring mig og at jeg har ro til at have en hverdag som hænger sammen...
min søster bliver 27 i juli og hun har her i maj født en dejlig datter og hun er derimod helt panisk over sin nye rolle, og hun har svært ved at finde ro...
men jeg har da oplevet faktisk mange forældre der er lidt triste over at have ventet til de var i 30erne for at få børn, fordi de siger at overskuddet er ikke det samme... men tja, synes da det er en god debat du har sat op, og det er dejligt at læse de forskellige svar
Anmeld