Eva skriver:
Virkelig imponerende at du kan...puha, det ville jeg ikke...tænker du aldrig på at du måske har børn eller får børn som lever et sted i Danmark...
Knus..
næh egentlig ikke, de tanker afløses af den utrolige uselviske følelse det er at kunne give andre den chance for at få deres måske største ønske opfyldt

har faktisk i mange år ønsket at kunne donere mine æg men blev slemt skuffet da jeg (dengang) fandt ud af at det kun var kvinder i fertilitets behandling der måtte donere og at gå i behandling for at donere det syntes jeg dog var for drastisk et tiltag, og så kan sæddonore nærmest bare komme ind fra gaden og enda i visse tilfælde modtage betaling for det også, det gør man altså ikke som ægdonor

diskriminerende, men ikke dermed at forstå at jeg ønsker en krone for at andre må få mine æg og bruge løs af.. tanken om at andre måske får deres ønske opfyldt er 'betaling' nok for mig.. sådån er jeg måske bare, så uselvisk og betænksom på andres vegne altid, var flere det blir verdnen måske et bedre sted..
Anmeld