rugemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2008

JasminsMoar88

Nejj.. det ville jeg ikke gøre som de andre siger man får alt for mange følelser for barnet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

H+S Skjolgborg.

ved ikk det er for svær en beslutning,
Men måske for mine søsken...
Jeg ville godt give æg til min søster og svigerinde.Da jeg hved det har meget svært hved af få børn har tilbudt dem.
Mvh henriette

Anmeld

16. november 2008

Pia.

NEJ til begge dele....

Anmeld

16. november 2008

A.

kan da godt læse at nogen af jer vil gøre det for sin søs...
det kun jeg bare ikke om det var min veninde,søs,kusine så er det NEJ

Anmeld

18. november 2008

H+S Skjolgborg.

Nu har jeg lige vente den i mit hovede det ? her.. nej jeg ville ikke kunne bær et barn for andre ind mig selv man af give æg jo dog ikke nok ikke anden til min lille søster og svigerind som jeg skriv om.

Anmeld

23. november 2008

wildcats

ægdonation gerne, har været ægdonor i ca et lille års tid men måtte stoppe da jeg selv rendte ind i en uplanlagt graviditet, donere gerne igen sålænge jeg kan og har brugbare æg til det for ventetiden på donoræg her i landet er nemlig modbydelig lang (op til 9 år da jeg startede som donor), rugemor måske hvis ikke graviditeten tærer for meget på min krop og mine resourser, ved godt det ikke er lovligt her i landet, men man skal mig bekendt ikke længere væk end til england før end det er lovligt også for danskere så hvem ved..

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

wildcats skriver:

ægdonation gerne, har været ægdonor i ca et lille års tid men måtte stoppe da jeg selv rendte ind i en uplanlagt graviditet, donere gerne igen sålænge jeg kan og har brugbare æg til det for ventetiden på donoræg her i landet er nemlig modbydelig lang (op til 9 år da jeg startede som donor), rugemor måske hvis ikke graviditeten tærer for meget på min krop og mine resourser, ved godt det ikke er lovligt her i landet, men man skal mig bekendt ikke længere væk end til england før end det er lovligt også for danskere så hvem ved..

Virkelig imponerende at du kan...puha, det ville jeg ikke...tænker du aldrig på at du måske har børn eller får børn som lever et sted i Danmark...
Knus..

Anmeld

23. november 2008

Kvindemin

Puha ja, det er godt nok 'imponerende'.
Hver sit valg.

NEJ til rugemor, men måske ja til at give min søster (som den eneste) - et æg.

Anmeld

23. november 2008

wildcats

Eva skriver:

Virkelig imponerende at du kan...puha, det ville jeg ikke...tænker du aldrig på at du måske har børn eller får børn som lever et sted i Danmark...
Knus..

næh egentlig ikke, de tanker afløses af den utrolige uselviske følelse det er at kunne give andre den chance for at få deres måske største ønske opfyldt har faktisk i mange år ønsket at kunne donere mine æg men blev slemt skuffet da jeg (dengang) fandt ud af at det kun var kvinder i fertilitets behandling der måtte donere og at gå i behandling for at donere det syntes jeg dog var for drastisk et tiltag, og så kan sæddonore nærmest bare komme ind fra gaden og enda i visse tilfælde modtage betaling for det også, det gør man altså ikke som ægdonor diskriminerende, men ikke dermed at forstå at jeg ønsker en krone for at andre må få mine æg og bruge løs af.. tanken om at andre måske får deres ønske opfyldt er 'betaling' nok for mig.. sådån er jeg måske bare, så uselvisk og betænksom på andres vegne altid, var flere det blir verdnen måske et bedre sted..

Anmeld

23. november 2008

Honningblomst

wildcats skriver:

næh egentlig ikke, de tanker afløses af den utrolige uselviske følelse det er at kunne give andre den chance for at få deres måske største ønske opfyldt har faktisk i mange år ønsket at kunne donere mine æg men blev slemt skuffet da jeg (dengang) fandt ud af at det kun var kvinder i fertilitets behandling der måtte donere og at gå i behandling for at donere det syntes jeg dog var for drastisk et tiltag, og så kan sæddonore nærmest bare komme ind fra gaden og enda i visse tilfælde modtage betaling for det også, det gør man altså ikke som ægdonor diskriminerende, men ikke dermed at forstå at jeg ønsker en krone for at andre må få mine æg og bruge løs af.. tanken om at andre måske får deres ønske opfyldt er 'betaling' nok for mig.. sådån er jeg måske bare, så uselvisk og betænksom på andres vegne altid, var flere det blir verdnen måske et bedre sted..

Men hvad med barnet....tænker du på det?? jeg synes jo det er så synd at det aldrig vil kunne finde frem til dig nogen sinde...kan godt føæge din tankegang, burde bare ikke være anonymt..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.