rugemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2008

Mama

Nu er det at jeg sidder tænker:
Hvad nu hvis man donerer et æg og der bliver et barn ud af det. Nu er Danmark jo ikke det største land... Hvad nu hvis dine rigtige børn og dit donorbarn mødtes en dag, eller bliver forelsket...

Ved godt det lyder langt ude, men sådan ville jeg tænke hvis min søn så fik en kæreste og det passede nogenlunde i alder og måske udseende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

3rollinger

Znuzke skriver:

Behøver jeg heldigvis ikke bekymre mig om - jeg er nemlig for gammel!
Aldersgrænsen går ved 35.
Ægdonation kunne jeg ha' overvejet, men aldrig rugemor.

Ditto!!

Anmeld

16. november 2008

starsofheaven

Anonym skriver:

jeg er blevet spurt af en venninde om jeg ville være rugemor for hende.. syndes ikk jeg har lyst til at gå med en anden dames barn, men ville godt gi hende et æg... for så ville jeg ikk føle barnet er mit når hun selv har gået med det... hvad ville i syntes??

nej!

Anmeld

16. november 2008

Nadi

Jeg ville ikke kunne være rugmor, men tror godt jeg kunne give et æg væk. Tror måske jeg vil gøre det når jeg er færdig med at få børn, men jeg ville ikke kunne give et æg til en veninde. Specielt ikke hvis det er en nær veninde, for så ville jeg komme til at se barenet ofte og komme til at se lighedstegn ved mig selv og barnet. Men hvis man er anonym donor, så ligger tanken ikke så fjern fra mig. Har faktisk overvejet det meget, men beslutningen bliver først taget når jeg er færsig med at få børn.

Held og lykke

Anmeld

16. november 2008

Katjaro

Selv om det ville have været tilladt i Danmark, så ville jeg ikke kunne være rugemor for nogen.

Men havde jeg været ung nok - så ville jeg slet ikke have haft noget problem med at være æg-donor.

For mig er et barn summen af alt, dvs. hvem der har båret barnet, født det og ikke kun hvem der har givet den ene halvdel af det genetiske materiale.

Husk på hvor mange børn lavet ved donorsæd der findes rundt omkring som du heller ikke aner noget som helst om.

Hilsen Katja

Anmeld

16. november 2008

katrinex4

Jeg ville ikke kunne bære et barn for andre end mig selv. Men jeg vil gerne donere æg væk, når jeg er færdig med at være gravid næste gang.

Anmeld

16. november 2008

MorCamilla

Mama skriver:

Nu er det at jeg sidder tænker:
Hvad nu hvis man donerer et æg og der bliver et barn ud af det. Nu er Danmark jo ikke det største land... Hvad nu hvis dine rigtige børn og dit donorbarn mødtes en dag, eller bliver forelsket...

Ved godt det lyder langt ude, men sådan ville jeg tænke hvis min søn så fik en kæreste og det passede nogenlunde i alder og måske udseende...

Lige mine tanker...

Anmeld

16. november 2008

Ny mor

Never ever!!!! Det ville jeg slet ikke have psyke til - først at mærke barnet i alle de måneder og så farvel....gys.
Tror man skal være gjort af et særlig stof og være meget afklaret og meget lidt påvirkelig af graviditetshormoner mv. for at kunne gå det igennem. Ægdonnation synes jeg er ok, hvis jeg kunne hjælpe nogle.
Kh Birgitte

Anmeld

16. november 2008

Honningblomst

Jeg ville hellere være rugemor med et barn der ikke genetisk var mit end give mit æg til andre, da det jo ville være mit barn der gik rundt et sted...det ville jeg simpelthen ikke kunne leve med. Det er kun mig der skal tage sig af mine børn.
Men tror jeg takker nej til begge dele...
Knus..

Anmeld

16. november 2008

twinboys

Nope

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.