rugemor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kunn du finde på at være rugemor??el gi et gæ væk??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.442 visninger
53 svar
0 synes godt om
15. november 2008

Anonym trådstarter

jeg er blevet spurt af en venninde om jeg ville være rugemor for hende.. syndes ikk jeg har lyst til at gå med en anden dames barn, men ville godt gi hende et æg... for så ville jeg ikk føle barnet er mit når hun selv har gået med det... hvad ville i syntes??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Miamaja

nej

Anmeld

15. november 2008

A.

nej

Anmeld

15. november 2008

Lullaby

Nej jeg ville stadig føle det var mit barn og ville ikke kunne lade være med at blande mig..

Anmeld

15. november 2008

Bastian

For det første er det ulovligt i Danmark at være rugemor, så uanset om du vil eller ej, så kan det ikke lade sig gøre. For det andet skænker man æg som anonym - din veninde må altså ikke få dine æg. Så valget er jo egentlig ligetil.

Hvis det var tilladt var det stadig nej til begge dele, lige præcis af de etiske årsager som er grunden til, at det er forbudt her. Jeg kunne dog overvejer at donere æg til anonyme - har selv været igennem behandling og ved at der er mange års ventetid på æg, fordi der er så få der donerer.

Anmeld

15. november 2008

eliasogmor

nej, vil få alt for mange følelser for den lille baby....

Anmeld

15. november 2008

lonemus

Nej, det ville jeg ALDRIG kunne.
Lone

Anmeld

15. november 2008

Anonym trådstarter

Bastian skriver:

For det første er det ulovligt i Danmark at være rugemor, så uanset om du vil eller ej, så kan det ikke lade sig gøre. For det andet skænker man æg som anonym - din veninde må altså ikke få dine æg. Så valget er jo egentlig ligetil.

Hvis det var tilladt var det stadig nej til begge dele, lige præcis af de etiske årsager som er grunden til, at det er forbudt her. Jeg kunne dog overvejer at donere æg til anonyme - har selv været igennem behandling og ved at der er mange års ventetid på æg, fordi der er så få der donerer.

okay det var jeg faktisk slet ikk klar over!!

Anmeld

15. november 2008

Heidi B

Umiddelbart nej.... Har selv haft nemt ved at blive graid, men hvis nu min søster ikke kunne, kunne jeg godt overveje det... Tror jeg...
Æg ville jeg gerne, hvis ikke det var så besværligt....
Synes det er en svær diskussion... Men ville sikkert gerne hjælpe nær familie....
Ville aldrig gøre det for fremmede....

Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

15. november 2008

Astrid P

Den eneste i hele verden jeg ville overveje at gøre det for er min søster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.