Rengøring i hjemmet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Mi

Malthes mor skriver:

Det må du da Hun har to timer hver 14.dag. Hun går ikke i bund, og vi skal selv have ryddet op, så hun kan komme til.

Støvsuger hun så også og hvor mange kvm har i? Lige for at se hvad man egentlig skal forvente af en rengøringshjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Laulund87

mortilflere skriver:

Hvad betyder det?

Anmeld

22. maj 2011

Malthes mor

Mi skriver:

Støvsuger hun så også og hvor mange kvm har i? Lige for at se hvad man egentlig skal forvente af en rengøringshjælp.

Hun støvsuger gulvene inden hun vasker dem. Vi har 98 kvm. Og når vi beder hende om det, så pudser hun også vinduerne indvendig. Så lægger vi lidt ekstra tid til. Det er en fantastisk gode, at vide at hun kommer. Det giver mindre stress i hverdagene Kan klart anbefales.

Hun får 300 kr i timen.

Anmeld

22. maj 2011

MinNoah

Hold da op - hvordan har i TID til at gøre så meget rent??! Arbejder  i ikke??

Jeg møder pt fra kl. 7 -15.30 og når jeg kommer hjem er jeg TRÆT og priotere tiden med min dreng i stedet for rengøring.

Her støvsuger vi ca. 1 gang ugentligt ca., vasker tøj når der er nok til at fylde en maskine, vasker gulv når der trænger, tørre skabe osv  af når det trænger... Køleskabet, ja der kan da nemt gå 6 mdr imellem det bliver rengjort - MEN jeg synes bestemt ikke vi lever ulækkert.. Vi bor pænt og ryddeligt, for rydde op det gør jeg hver dag...! Hader rod... men om der ligger lidt støv på hylderne gør mig ikke så meget i det daglige...

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Malthes mor skriver:

Hun støvsuger gulvene inden hun vasker dem. Vi har 98 kvm. Og når vi beder hende om det, så pudser hun også vinduerne indvendig. Så lægger vi lidt ekstra tid til. Det er en fantastisk gode, at vide at hun kommer. Det giver mindre stress i hverdagene Kan klart anbefales.

Hun får 300 kr i timen.

Puha det bliver da også dyrt i længden  Men vi har også talt om, at vi måske skulle have noget hjælp, hvis jeg skulle begynde at arbejde igen.

Anmeld

22. maj 2011

Malthes mor

Mi skriver:

Puha det bliver da også dyrt i længden  Men vi har også talt om, at vi måske skulle have noget hjælp, hvis jeg skulle begynde at arbejde igen.

Ja det er dyrt, men så spare vi andre steder 

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Ja det er dyrt, men så spare vi andre steder 

Ja det er jo altid et spørgsmål om at prioriterer  Og nu kan i jo måske også snart trække det fra i skat

Anmeld

22. maj 2011

Malthes mor

Mi skriver:

Ja det er jo altid et spørgsmål om at prioriterer  Og nu kan i jo måske også snart trække det fra i skat

Nej det kan vi desværre ikke Og vi får heller ikke tilskud fra kommunen, så det er helt på egen regning. Men det er en fantastik luksus i hverdagen

Anmeld

22. maj 2011

Mum33

MinNoah skriver:

Hold da op - hvordan har i TID til at gøre så meget rent??! Arbejder  i ikke??

Jeg møder pt fra kl. 7 -15.30 og når jeg kommer hjem er jeg TRÆT og priotere tiden med min dreng i stedet for rengøring.

Her støvsuger vi ca. 1 gang ugentligt ca., vasker tøj når der er nok til at fylde en maskine, vasker gulv når der trænger, tørre skabe osv  af når det trænger... Køleskabet, ja der kan da nemt gå 6 mdr imellem det bliver rengjort - MEN jeg synes bestemt ikke vi lever ulækkert.. Vi bor pænt og ryddeligt, for rydde op det gør jeg hver dag...! Hader rod... men om der ligger lidt støv på hylderne gør mig ikke så meget i det daglige...

Helt enig.  Jeg har simpelthen ikke tid til at gøre rent så ofte.

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Malthes mor skriver:

Nej det kan vi desværre ikke Og vi får heller ikke tilskud fra kommunen, så det er helt på egen regning. Men det er en fantastik luksus i hverdagen

Nej men regeringen har forhandlet sig frem til at fx rengøringshjælp skal kunne trækkes fra i skat fremover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.