Rengøring i hjemmet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg støvsuger helst hver dag, men ellers kan hveranden dag også godt gå an. Vasker gulvene 1 gang om ugen - hader at kigge mig selv under strømperne, og se at de er beskidte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Ammi

Wow det er godt nok vildt så mange gange nogen af jer støvsuger. Men der er jo nok nødvendigt når man har børn og dyr.

Vi er kun mig og min kæreste. Og vi forsøger at støvsuge, vaske gulv og gøre badeværelset rent en gang hver 2.-3. uge, men nogen gange kan det godt gå på til en måned imellem da vi begge to har mere end fuldtids arbejde. Vi vasker tøj når vasketøjskurven er fyldt op, ca hver uge. Og der når virkelig ikke at blive vold beskidt eller noget. Men ja vi har jo som sagt hverken børn eller dyr. Og arbejder begge meget for tiden, så der bliver ikke så beskidt.

Og selv det lidt vi gør rent kunne jeg godt finde på at ansætte en til da jeg hader og gøre rent! og aldrig synes jeg har tid! ( selvom der er tid til afslapning osv;P)

Til gengæld bruger vi rigtig meget tid på opvask, da vi ikke ha nogen opvaskemaskine:p

Anmeld

23. maj 2011

Bambii

Ammi skriver:

Wow det er godt nok vildt så mange gange nogen af jer støvsuger. Men der er jo nok nødvendigt når man har børn og dyr.

Vi er kun mig og min kæreste. Og vi forsøger at støvsuge, vaske gulv og gøre badeværelset rent en gang hver 2.-3. uge, men nogen gange kan det godt gå på til en måned imellem da vi begge to har mere end fuldtids arbejde. Vi vasker tøj når vasketøjskurven er fyldt op, ca hver uge. Og der når virkelig ikke at blive vold beskidt eller noget. Men ja vi har jo som sagt hverken børn eller dyr. Og arbejder begge meget for tiden, så der bliver ikke så beskidt.

Og selv det lidt vi gør rent kunne jeg godt finde på at ansætte en til da jeg hader og gøre rent! og aldrig synes jeg har tid! ( selvom der er tid til afslapning osv;P)

Til gengæld bruger vi rigtig meget tid på opvask, da vi ikke ha nogen opvaskemaskine:p

Den er jeg med på, dog har vi en hund

Men jeg vil også mene at det ikke bliver så slemt..

Jeg kunne også godt finde på at ansætte en til det, da jeg virkelig hader at gøre rent og føler ikke man har tid til det, på trods af at man godt har tid til afslapning

Anmeld

25. maj 2011

Ammi

Bambii skriver:

Den er jeg med på, dog har vi en hund

Men jeg vil også mene at det ikke bliver så slemt..

Jeg kunne også godt finde på at ansætte en til det, da jeg virkelig hader at gøre rent og føler ikke man har tid til det, på trods af at man godt har tid til afslapning

Lige præcis!

Hvis det bliver til noget med det fradrag så regner jeg med at være hurtig til at benytte det :-D

Anmeld

25. maj 2011

Bambii

Ammi skriver:

Lige præcis!

Hvis det bliver til noget med det fradrag så regner jeg med at være hurtig til at benytte det :-D

Ja da.. Helt klart også mig

Har allerede overvejet at spørge min veninde om hun ikke kunne tænke sig at tjene lidt ekstra penge, da hun alligevel ikke rigtig laver noget og sikkert godt kunne bruge nogen ekstra penge..  Men ved ikke rigtig om jeg kan få mig til det når nu vi er super gode veninder..

Anmeld

25. maj 2011

Ammi

Bambii skriver:

Ja da.. Helt klart også mig

Har allerede overvejet at spørge min veninde om hun ikke kunne tænke sig at tjene lidt ekstra penge, da hun alligevel ikke rigtig laver noget og sikkert godt kunne bruge nogen ekstra penge..  Men ved ikke rigtig om jeg kan få mig til det når nu vi er super gode veninder..

Det er da et forsøg hver. Det kan jo være hun bliver vildt glad for muligheden for at tjene en smule ekstra! ellers er det jo ikke værre end at hun kan sige nej

Anmeld

25. maj 2011

Bambii

Ammi skriver:

Det er da et forsøg hver. Det kan jo være hun bliver vildt glad for muligheden for at tjene en smule ekstra! ellers er det jo ikke værre end at hun kan sige nej

Det er rigtig nok.. Kunne være jeg lige skulle vende det med kæresten når han engang står op

Anmeld

25. maj 2011

Isabeau

FrkLarsen skriver:

Hej kvinder.

Hvor tit støvsuger i jeres hjem og hvor tit vasker i jeres gulv? 

ja i det hele taget, hvordan ser jeres 'rengørings skema ud'? 

Kamilla

Jeg har hund, så det er ca. hver anden dag, jeg støvsuger og vasker gulv. Tøjvask også ca. hver anden dag og ellers bare når det trænger.

Anmeld

25. maj 2011

L.J.L

FrkLarsen skriver:

Hej kvinder.

Hvor tit støvsuger i jeres hjem og hvor tit vasker i jeres gulv? 

ja i det hele taget, hvordan ser jeres 'rengørings skema ud'? 

Kamilla

Her støvsuger vi dagligt, vi har en lille dreng som ELSKER at støvsuge, så det er jo dejligt

Gulvvask sker ikke så tit, måske en gang hver 2 måned ca.

Tøjvask, dagligt!

Tørre støv af sker jævnligt efter behov.

Vi har ikke en fast ugentlig rengøringsdag, vi gør rent når det trænger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.