Rengøring i hjemmet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.483 visninger
68 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

FrkLarsen

Hej kvinder.

Hvor tit støvsuger i jeres hjem og hvor tit vasker i jeres gulv? 

ja i det hele taget, hvordan ser jeres 'rengørings skema ud'? 

Kamilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Carina:-)

Støvsuger dagligt-vasker gulv 2-3 gange ugtl.

Badeværelser 2- 3 gange ugtl.

Støver af 1 gang pr uge

Flader i køkken+ køleskabsrengøring 1 gang ugtl

Køkkenborde samt borde i huset dagligt (eller retter flere gange dagligt...)

Anmeld

22. maj 2011

signe.

FrkLarsen skriver:

Hej kvinder.

Hvor tit støvsuger i jeres hjem og hvor tit vasker i jeres gulv? 

ja i det hele taget, hvordan ser jeres 'rengørings skema ud'? 

Kamilla

Lige pt, må jeg ikke støvsuge eller vaske gulv, så det er kæresten der sørger for det.. og han har eget firma og rigtig travlt, så det bliver til 2-3 gange om ugen både støvsugning og gulvvask.. da jeg selv måtte, støvsugede jeg hver dag, og gulvvask til dels efter behov, men i hvert fald 1 gang om ugen.. der bliver støvet af hver gang inden støvsugning(det kan jeg heldigvis selv) og så ordner jeg selve toilettet(kummen og det) HVER dag..

Anmeld

22. maj 2011

FrkLarsen

Carina:-) skriver:

Støvsuger dagligt-vasker gulv 2-3 gange ugtl.

Badeværelser 2- 3 gange ugtl.

Støver af 1 gang pr uge

Flader i køkken+ køleskabsrengøring 1 gang ugtl

Køkkenborde samt borde i huset dagligt (eller retter flere gange dagligt...)

Wow, det var meget rengøring på en uge! 

Men ja, rent skal der jo være når man har en lille eller flere ;-)

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Behovet for sådan noget afhænger jo af rigtig mange ting. Vi har hund og tre børn. Vores sandkasse ligger lige ved terassen og hunden ligger meget i den, og slæber rigtig meget med ind.  Desuden går min datter og jeg hjemme mange dage.

Jeg fejer hver dag, også ind i mellem flere gange om dagen, og hvis det bliver for meget så støvsuger jeg. Gulvene vel vasket hver 14 dag.

Badeværelserne gjort rene hver til hveranden uge.

Støv tørret af ca hver anden uge tror jeg.

Jeg kan egentlig godt lide at gøre rent, men der er bare så meget som skal ryddes op først. Vi er nemlig nogle rodehoveder herhjemme

Anmeld

22. maj 2011

Kay

a rengøring her hjemme foregår når vi sys det trænger... men vi har heller hverken børn eller dyr der sviner

Anmeld

22. maj 2011

mortilflere

22. maj 2011

FrkLarsen

Mi skriver:

Behovet for sådan noget afhænger jo af rigtig mange ting. Vi har hund og tre børn. Vores sandkasse ligger lige ved terassen og hunden ligger meget i den, og slæber rigtig meget med ind.  Desuden går min datter og jeg hjemme mange dage.

Jeg fejer hver dag, også ind i mellem flere gange om dagen, og hvis det bliver for meget så støvsuger jeg. Gulvene vel vasket hver 14 dag.

Badeværelserne gjort rene hver til hveranden uge.

Støv tørret af ca hver anden uge tror jeg.

Jeg kan egentlig godt lide at gøre rent, men der er bare så meget som skal ryddes op først. Vi er nemlig nogle rodehoveder herhjemme

Det lyder lidt som mig 

Jeg er lige flyttet hjem i min store 85kvm lejlighed med min datter, og der er skisme meget rengøring når man kommer fra en lejlighed der kun var 36kvm!!! 

Anmeld

22. maj 2011

FrkLarsen

signe. skriver:

Lige pt, må jeg ikke støvsuge eller vaske gulv, så det er kæresten der sørger for det.. og han har eget firma og rigtig travlt, så det bliver til 2-3 gange om ugen både støvsugning og gulvvask.. da jeg selv måtte, støvsugede jeg hver dag, og gulvvask til dels efter behov, men i hvert fald 1 gang om ugen.. der bliver støvet af hver gang inden støvsugning(det kan jeg heldigvis selv) og så ordner jeg selve toilettet(kummen og det) HVER dag..

Har du bækkenløsning eller er det pga øget risiko for for tidlig fødsel? 

Er lidt nysgerrig, håber det er i orden 

Anmeld

22. maj 2011

Mi

FrkLarsen skriver:

Det lyder lidt som mig 

Jeg er lige flyttet hjem i min store 85kvm lejlighed med min datter, og der er skisme meget rengøring når man kommer fra en lejlighed der kun var 36kvm!!! 

Jep, og vi har 190kvm  Jeg kan jo nærmest ikke lave anden som at rydde og op gøre rent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.