Rengøring i hjemmet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

twinny

Jeg støvsuger hver anden dag.... sådan en let støvsugning... Men fordi vi har to hunde og to katte. så der er meget hår... En gang om ugen stor støvning og gulvvask...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Mama2980

Støvsuger 1-2 gange dagligt.. Rydder op hele tiden   vasker op hver dag og det samme med tøjvask.. hmm..  Vasker gulv hver anden dag.. Hader rod..

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Carina1977 skriver:

Jeg gør aldrig rent

Fornuftigt

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Vi betaler os fra det med rengøring. Rengøringsdamen kommer hver 2.uge og hun vasker gulvene over alt, tørre flader af og ordner badeværelset.

Støvsugning sker hver dag. Under spisebordet er der altid krummer, og når solen skinner, så er vi altid ude, og de kære børn, samt forældre, er ikke altid lige gode til at få taget skoene af

Men hvis der på andre tidspunkt trænger til en gulvask eller andet, så svinger vi da kluden herhjemme selv. Ungernes værelser ordner vi selv.

Må jeg spørge hvor lang tid jeres rengøringshjælp tager om det?

Anmeld

22. maj 2011

Mum33

Carina:-) skriver:

Støvsuger dagligt-vasker gulv 2-3 gange ugtl.

Badeværelser 2- 3 gange ugtl.

Støver af 1 gang pr uge

Flader i køkken+ køleskabsrengøring 1 gang ugtl

Køkkenborde samt borde i huset dagligt (eller retter flere gange dagligt...)

er i chok. Hvis jeg skulle nå det på vores 240 m2, så skulle jeg sige mit job op. Tror vores køleskab bliver taget hver 3. måned. Men trænger altså heller ikke før.

Her er oprydning dagligdag, herunder køkken og toilet. Men rengøring først hver 14.dag ca. Støvsugning ca. 2 gange i ugen. Gulvvask hver 2. uge - eller når vi skal have gæster

Men vil hverken kalde vores hjem rodet eller beskidt.

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

ja jeg har lave den dyre og valgt at betale mig fra det!!

så 1 gang om ugen kommer der rengøring i enten 1 eller 2 timer..

Anmeld

22. maj 2011

ZamanogDania

Jeg støvsuger næsten hver dag siden min datter kom til verden, især når hun begyndt på kravle osv. Vasker op hver dag mange gang om dagen. Wc 2-3 gang dagligt.

Min lejlighed SKAL være rent hele tiden

Anmeld

22. maj 2011

Carina:-)

I.E.K. skriver:

er i chok. Hvis jeg skulle nå det på vores 240 m2, så skulle jeg sige mit job op. Tror vores køleskab bliver taget hver 3. måned. Men trænger altså heller ikke før.

Her er oprydning dagligdag, herunder køkken og toilet. Men rengøring først hver 14.dag ca. Støvsugning ca. 2 gange i ugen. Gulvvask hver 2. uge - eller når vi skal have gæster

Men vil hverken kalde vores hjem rodet eller beskidt.

Det kommer vel også an på hvor mange der er i huset?

Her har vi gennemsnitlig 2-3 ekstra børn i huset hver dag.Vi har jævnligt gæster eller der er tit nogen der lige kigger forbi.

Jeg kan ikke nøjes med mindre,og har da også fundet ud af at jo tier jeg gør tingene jo mindre besværligt/tidskrævende da det ikke når at blive slemt inden det bliver gjort rent.

Anmeld

22. maj 2011

Malthes mor

Mi skriver:

Må jeg spørge hvor lang tid jeres rengøringshjælp tager om det?

Det må du da Hun har to timer hver 14.dag. Hun går ikke i bund, og vi skal selv have ryddet op, så hun kan komme til.

Anmeld

22. maj 2011

Laulund87

Rengøringsskema 

Det var dog en skrækkelig tanke

Nej helt ærligt..her gør vi rent når her trænger..så enkelt er det.

Kærligst
Sussie

Haha jeg synes også det er en skrækkelig tanke!

Gør rent når jeg gider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.