Rengøring i hjemmet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Lullaby

Støvsuger efter behov, dvs et par gange om ugen. Vasker gulv hver 14 dag. Vasker flader af når jeg synes de trænger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Koen.

Støvsuget bliver der HVERDAG, vasket gulv hver 2-3 dag, toilettet hver 2 dag, border flere gange om dagen, støv 1 gang i ugen har helt sikkert glemt at skrive et eller andet på

Anmeld

22. maj 2011

Mi

Hold da op, der er jo flere som vasker gulv flere gange om ugen, og gør badeværelse rent lige så ofte  Det ville da egentlig være rart at der altid var så rent herhjemme, men så må jeg få besøg af en som skal gøre rent , jeg ville jo blive nødt til at gå og rydde op hele tiden, hvis jeg skulle vaske gulvene så ofte.

HADER at rydde op

Anmeld

22. maj 2011

AndreasMor84

Jeg gør rent når det trænger, men min. én gang om ugen ordner jeg det hele (støvsuge, gulvvask, toilet osv.) alt efter hvor meget vi er hjemme. Når man er gravid prioriterer man sin tid lidt anderledes - en lur fremfor at svinge støvsugeren altid

Anmeld

22. maj 2011

Carina1977

Jeg gør aldrig rent

Anmeld

22. maj 2011

Tennamor

Hver 14 dag bliver hele huset ordnet. Støvsugning, gulvvask, badeværelserne, køkkenet, tørret støv af mv.

Fladerne i køkkenet bliver tørret af næsten dagligt.

Efter behov bliver her støvsuget og ordnet toiletter lidt oftere..

Vi hader begge at gøre rent, så er ikke det det meste af vores tid bliver brugt på. Når den lille begynder at kravl rundt, vil vi nok komme til at støvsuge lidt oftere 

Anmeld

22. maj 2011

Nynne88

Vi gør rent ca. en gang om ugen, hvor vi tager gulve, wc, bad osv. Men kunne forestille mig at gulvet bliver støvsuget lidt oftere når vores lille dreng kommer

Anmeld

22. maj 2011

Malthes mor

Vi betaler os fra det med rengøring. Rengøringsdamen kommer hver 2.uge og hun vasker gulvene over alt, tørre flader af og ordner badeværelset.

Støvsugning sker hver dag. Under spisebordet er der altid krummer, og når solen skinner, så er vi altid ude, og de kære børn, samt forældre, er ikke altid lige gode til at få taget skoene af

Men hvis der på andre tidspunkt trænger til en gulvask eller andet, så svinger vi da kluden herhjemme selv. Ungernes værelser ordner vi selv.

Anmeld

22. maj 2011

twinboys

FrkLarsen skriver:

Hej kvinder.

Hvor tit støvsuger i jeres hjem og hvor tit vasker i jeres gulv? 

ja i det hele taget, hvordan ser jeres 'rengørings skema ud'? 

Kamilla

støvsuger og vasker gulv hver dag... Har dagplejebørn og der skal være rent...

Anmeld

22. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Har kæmpe hus, mange værelser, fem børn, 2 (snart 3) hunde i forskellige størrelser og en mand der er håndværker og som er fuld af støv efter en arbejdsdag......

Så her bliver der støvsuget 2 gange dagligt, og 1 ex grundig gang i weekenden, hvor møblerne også får en tur, både over og under.

Vasker gulv 1 gang i ugen.

Støver af et sted mellem 1 og 3 gange i ugen.

køkken og badeværelser tager jeg grundig 2 gange i ugen, ellers bliver de bare tørret over efter behov ( og har 3 drenge der alle vil stå op og tisse, udover manden)

Derudover vander jeg somregel blomster, når jeg tørre støv af, og en gang i mellem får de en tur under bruseren.

Børnenes værelser : De 3 store skal selv! De 2 små hjælper jeg efter behov.....og her tager oprydningen tiden!

Vinduesvask tager jeg selv.....og der kan godt gå 2-3 mdr imellem ihvertfald udendørs. Indendørs tager jeg hv 4. uge fordi hundene stikker næsen helt frem på døren....ja det hænder da og så at ungerne gør det....

Trappen til loftet tager jeg somregel sammen med børnenes værelser.

Puha.......det var vist det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.