Line&Liam&Lillebror skriver:
For søren hvor er jeg ved at være der hvor jeg føler jeg SLET slet S L E T ikke slår til 
Liam har/er ellers været en super duper dreng, han har taget det så flot efter vi har fået lillebror, men her på det seneste har tingene taget en uheldig drejning.
Han er min lille bølle, men "bøllestregerne" er ved at være der hvor jeg ikke kan bære det mere.
Når jeg har drengene alene (oftest i weekender) så har jeg SÅ svært ved at styre ham, det er intet problem når vi leger eller er ude, men lige så snart jeg bliver nødt til at amme lillebror så forvandler han sig til en lille "djævel".
Han slår først mig (gerne ansigt) op til flere gange hver gang han har chancen, mens han griner højlydt, hvis jeg så får afværget, så er det lillebror der står for tur.
Og han bliver ved og ved og ved, han er ikke til at kæmpe af sig igen.
Han griner somsagt højlydt, og han synes det er meget morsomt jeg ikke kan "fange" ham eftersom jeg er lidt låst fast med lillebror på babsen.
Jeg har prøvet pænt at bede ham lade være, skælde ud, sænke stemmetonelejet, men intet hjælper...
Jeg har prøvet at lade ham sidde ved siden af, og læse/lege med ham samtidig, men det udnytter han bare til at han nu også kan få nogle spark sendt ind også 
Hvad pokker gør jeg?? Jeg er lidt mere end bare GRÆDEFÆRDIG!
KÆMPE kram til dig. Det er jo både synd for Liam, dig og lillebror, der ikke får ro.
Tænker på om du ikke kunne "bestikke" ham når du skal amme. Jeg tænker om du kunne lave et nummer ud af, at hver gang lillebror skal ammes får han en chokoladdeknap, vingummibamse eller noget andet han er helt syg med.
Så kan du samle begge børn, sige at nu skal i hygge og så give ham "bestikkelsen". Efter lidt tid kan du trappe ned og så kan det være at Liam har fokus et andet sted, når han finder ud af at det er hyggeligt.
Håber det gir mening og pøjpøj.