Eva. skriver:
der tænker at samfundet kunne spare rigtig mange penge hvis kontanthjælp var hustands indkomsbestemt...og ikke sådan at man kan modtage fuld kh hvis ikke man er gift...jeg synes ikke det giver mening, alt andet bliver beregnet og regnet med at man har fælles økonomisk ansvar når der gives tilskud...
Jeg synes dælme der er et hul der, som burde lukkes....hvad tænker I? burde det ikke regnes ud på hustand og samboende ligestilles med gifte, så vi kan spare ´nogle penge.....?
jeg har samme holdning som dig, der burde ik være forskel, om man er samboende eller gidt. reglerne burde være ens og det burde være efter hvad man tjener, så lige meget hvad, kan man maxs få op til det beløb.
det er det når folk for pension, for boligsekring, ja alt. sådan burde det også være med kontanthjælp, syns det er helt urimeligt det ik er sådan faktisk, det kunne spare samfundet så mange penge, og nu at danmark skal spare, ville det være et fint område..
jeg må så også indrømme, jeg tror og håber det kun er et spørgsmål om tid, hvornår det bliver indført og er kun rimeligt..
Anmeld