Så i bubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Aves.

Baby-støv skriver:

"formanden" for ny nazisterne siger: "Holocaust er en Lille detajle i verdens i historien"

afstumpet menneske skal man lede længe efter...

Kun til at grine af...jeg er vild med mennesker der så åbenlyst viser alt hvad de indeholder...hehe..om det er dem eller andre grupper, det er sgu da bare til at grine af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Dinna88

Haha, aaaarrh, det passer vist ikke

Uhm. Hvor giver jeg ham ret henne? 

Jeg skriver, at Nynazisterne i dag har rig mulighed for at få afløb for deres vrede igennem den ideologi.  Og så skriver jeg jo også at det for nogle handler om social arv ( Ikke en dårlig barndom, men at der nazismen, i dag nynazismen, går fra generation til generation, for nogle)

Anmeld

20. maj 2011

Louisiana

Dinna88 skriver:

Uhm. Hvor giver jeg ham ret henne? 

Jeg skriver, at Nynazisterne i dag har rig mulighed for at få afløb for deres vrede igennem den ideologi.  Og så skriver jeg jo også at det for nogle handler om social arv ( Ikke en dårlig barndom, men at der nazismen, i dag nynazismen, går fra generation til generation, for nogle)

Jeg har vist misforstået hvad du skrev, hehe

Jeg har flere gange skrevet opgaver om emnet 2. verdenskrig (igennem min uddannelse, hvor jeg læste til lærer), og har også skrevet om nutidens nazister. Og nej, det er ikke kun vrede mennesker med en dårlig barndom, der synes denne vej er den rette. Og heller ikke nødvendigvis pga social arv.

Jeg læste vist ikke ordenligt efter ang. det du skrev om social arv. Undskyld, jeg har menstruation, og det gør mig dødtræt, så min hjerne kører på lavt blus. Håber du kan tilgive mig

Anmeld

20. maj 2011

Dinna88

Louisiana28 skriver:

Jeg har vist misforstået hvad du skrev, hehe

Jeg har flere gange skrevet opgaver om emnet 2. verdenskrig (igennem min uddannelse, hvor jeg læste til lærer), og har også skrevet om nutidens nazister. Og nej, det er ikke kun vrede mennesker med en dårlig barndom, der synes denne vej er den rette. Og heller ikke nødvendigvis pga social arv.

Jeg læste vist ikke ordenligt efter ang. det du skrev om social arv. Undskyld, jeg har menstruation, og det gør mig dødtræt, så min hjerne kører på lavt blus. Håber du kan tilgive mig

Det lyder ellers spændende! Jeg har bare haft om emnet i forhold til psykologi, dansk og historie på STX. Men nej - man kan slet ikke generalisere når det kommer til sådan noget. Men social arv kan spille ind m.m.

Ork, det gør altså intet  Vi har jo forstået hinanden nu.

Anmeld

20. maj 2011

Carina:-)

Mange af dem er stakler.

Hvis man ser parade hvor de marchere ,vil man tydeligt se at mange af dem er unge mænd som tydeligt kommer fra dårlige sociale kår.

De finder nærhed,sammenhold og en form for at høre til et sted.

Noget som de fleste har savnet hele deres liv.

Prøv at se på de fleste fanatiker f.eks faderhuset-

De ved også lige hvordan de skal hverve nye medlemmer.

Man tilbyder det som man ubevist har manglet i sit liv,og derfor er et nemt offer.

At deres holdninger så er vanvittige  er desværre en del af det...

Anmeld

20. maj 2011

Louisiana

Dinna88 skriver:

Det lyder ellers spændende! Jeg har bare haft om emnet i forhold til psykologi, dansk og historie på STX. Men nej - man kan slet ikke generalisere når det kommer til sådan noget. Men social arv kan spille ind m.m.

Ork, det gør altså intet  Vi har jo forstået hinanden nu.

Nej, man kan nemlig ikke generalisere på den måde, og det gælder jo for alle typer af grupperinger, og mennesker i det hele taget  Ligesom alle muslimer heller ikke er terrorister  Eller alle kristne tror, at jorden går under imorgen

Ja, nu er vi på samme linje, haha  Jeg burde måske bare logge ud af baby.dk, når min hjerne ikke helt kan følge med

Anmeld

20. maj 2011

Dinna88

Louisiana28 skriver:

Nej, man kan nemlig ikke generalisere på den måde, og det gælder jo for alle typer af grupperinger, og mennesker i det hele taget  Ligesom alle muslimer heller ikke er terrorister  Eller alle kristne tror, at jorden går under imorgen

Ja, nu er vi på samme linje, haha  Jeg burde måske bare logge ud af baby.dk, når min hjerne ikke helt kan følge med

Nemlig! Det er der bare så mange der ikke forstår, derfor er der så mange racister

Haha, væk med baby, så der ikke sker flere misforståelser 

Anmeld

20. maj 2011

Louisiana

Dinna88 skriver:

Nemlig! Det er der bare så mange der ikke forstår, derfor er der så mange racister

Haha, væk med baby, så der ikke sker flere misforståelser 

Der er også mange former for racisme, det er ikke kun folk der generalisere

Men jeg kan så godt li' baby.dk, og jeg kan slet ikke finde 'log af', jeg tror jeg er blind for de ord her på siden  

Anmeld

20. maj 2011

Dinna88

Louisiana28 skriver:

Der er også mange former for racisme, det er ikke kun folk der generalisere

Men jeg kan så godt li' baby.dk, og jeg kan slet ikke finde 'log af', jeg tror jeg er blind for de ord her på siden  

Det er trods alt en anden ting

Ha Jeg sidder her også nu, selvom jeg faktisk læser til eksamen.

Anmeld

20. maj 2011

jydeinden

jeg så personligt ikke programmet da det ligger SÅ langt væk fra noget jeg kan forstå og forholde mig til.. synes det er direkte klamt for at sige det lige ud. Tænk at gå og hade et menneske pga måden den enkelte ser ud på, Føj siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.