Så i bubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Filuca

Og så tillader han sig endda at sige, at jøder skal "tørre øjnene og komme videre"... Er simpelthen i chok over hans mangel på næstekærlighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

jaah... De er sindsyge.... Jeg har aldrig hørt noget lignende....

De skulle en tur på en lukkede.... De må virkelig have nogle psykiske problemer...

Nu ligger der jo meget bag facismen/nazismen... Og det er en lang historie. Men i bund og grund, så er mit største hate imod dem lagt på racehygiejnen. Det kan jeg slet, slet, slet, slet ikke sætte mig ind i. Ham gutten nævnte det kort, og det er jo sindssygt. 

Men det er satme ikke en diskussion jeg tør tage med en nynazist!

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Marisen81 skriver:

Det er direkte uhyggeligt at der findes folk af hans slags! Gad vide hvad han har oplevet, siden han er så fyldt med had.

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

de må virkelig have oplevet noget slemt for at opbygge sådan et had, til mennesker de ikke kender og så pga race

Altså, jeg vil sige.. Ja, jeg ved det slet ikke. Det er sygt. Jeg kan slet ikke forholde mig til det. Min største problem med dem er racehygiejnen!!

Anmeld

19. maj 2011

CmarianN

Baby-støv skriver:

"formanden" for ny nazisterne siger: "Holocaust er en Lille detajle i verdens i historien"

afstumpet menneske skal man lede længe efter...

Jeg er simpelthen i chok!

Anmeld

19. maj 2011

twinny

Dinna88 skriver:

Nu ligger der jo meget bag facismen/nazismen... Og det er en lang historie. Men i bund og grund, så er mit største hate imod dem lagt på racehygiejnen. Det kan jeg slet, slet, slet, slet ikke sætte mig ind i. Ham gutten nævnte det kort, og det er jo sindssygt. 

Men det er satme ikke en diskussion jeg tør tage med en nynazist!

Det ved jeg skam godt.. har lige skrevet lang opgave om det.. Men derfor som menneske vælger denne idelogi skal man ikke være helt normal...

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Tiamofiluca skriver:

Og så tillader han sig endda at sige, at jøder skal "tørre øjnene og komme videre"... Er simpelthen i chok over hans mangel på næstekærlighed!

Nazime og nærstekærlighed for jøder går IKKE hånd i hånd 

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Det er simpelthen så ulækker en tankegang; jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad der får folk til at hade så meget

Det er virkelig sørgeligt og ja, afstumpet er et helt rigtigt ord i denne sammenhæng - føj!

Anmeld

19. maj 2011

twinny

CmarianN skriver:

Jeg er simpelthen i chok!

ja og det med han stod og halv smilede...

Anmeld

19. maj 2011

twinny

Wimmie skriver:

Det er simpelthen så ulækker en tankegang; jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvad der får folk til at hade så meget

Det er virkelig sørgeligt og ja, afstumpet er et helt rigtigt ord i denne sammenhæng - føj!

helt enig.... det er til at tude over... sådan nogle mennesker findes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.