Så i bubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

CmarianN

Baby-støv skriver:

ja og det med han stod og halv smilede...

Ingen empati what so ever!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

twinny

CmarianN skriver:

Ingen empati what so ever!

overhovedet ikk...  Den mand burde ikk gå fri på gaden....

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Baby-støv skriver:

Det ved jeg skam godt.. har lige skrevet lang opgave om det.. Men derfor som menneske vælger denne idelogi skal man ikke være helt normal...

Altså, ham den tidligere nynazist sagde jo, at 90 % af dem kan begik sig med havde haft problemer. Og jeg er helt sikker på at nazismen er en nem vej for at få afløb for vrede, have en grund til at slås m.m. Men det handler jo også rigtig meget om social arv. 

Det minder mig om KKK, som jo er langt, langt LANGT værre i USA end nynazismen i DK. Hvis det program kan chokere, så skal man ikke læse/se programmer om KKK. Dét er hamrende sindssygt - og DET er ikke normale mennesker!!! Og det er det vitterligt ikke. De må fandme mangle empati!

Anmeld

19. maj 2011

CmarianN

Baby-støv skriver:

overhovedet ikk...  Den mand burde ikk gå fri på gaden....

Nej, man kunne egentlig gå hen og blive helt nervøs

Anmeld

19. maj 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Nu ligger der jo meget bag facismen/nazismen... Og det er en lang historie. Men i bund og grund, så er mit største hate imod dem lagt på racehygiejnen. Det kan jeg slet, slet, slet, slet ikke sætte mig ind i. Ham gutten nævnte det kort, og det er jo sindssygt. 

Men det er satme ikke en diskussion jeg tør tage med en nynazist!

ja og tænk der har været en lovgivning og tvangssterilasation.

Anmeld

19. maj 2011

twinny

CmarianN skriver:

Nej, man kunne egentlig gå hen og blive helt nervøs

ja det er forfærdeligt... Bare det bubber hed meyer, så ville han blive sendt u a landet...

Anmeld

19. maj 2011

CmarianN

Baby-støv skriver:

ja det er forfærdeligt... Bare det bubber hed meyer, så ville han blive sendt u a landet...

Det er forrykt og uforstående!!!!!!!!!

Og jeg bliver faktisk lidt ked af, at der render mennesker rundt med så mørkt et sind!

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

ja og tænk der har været en lovgivning og tvangssterilasation.

Det er klamt. Umenneskeligt.

Anmeld

19. maj 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

Altså, jeg vil sige.. Ja, jeg ved det slet ikke. Det er sygt. Jeg kan slet ikke forholde mig til det. Min største problem med dem er racehygiejnen!!

jeg mener bare at det er det samme,  racehygiejne hvor man vil tvangssterilisasere folk, fordi man mener de er "uegnet" til at få børn og så slå folk ihjel for at deres race skal uddø. det kan da være det samme

Anmeld

19. maj 2011

twinny

CmarianN skriver:

Det er forrykt og uforstående!!!!!!!!!

Og jeg bliver faktisk lidt ked af, at der render mennesker rundt med så mørkt et sind!

jaah det er virkelig frygteligt...

Jeg havde godt nok været flov som hans forældre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.