Så i bubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Dinna88

mor-til-vanessa skriver:

jeg mener bare at det er det samme,  racehygiejne hvor man vil tvangssterilisasere folk, fordi man mener de er "uegnet" til at få børn og så slå folk ihjel for at deres race skal uddø. det kan da være det samme

Ja, det er da i samme dur. At forhindre dem i at avle (så racen uddør) eller at slå dem ihjel med det samme - potato/potato. Og det er sygt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

twinny

Dinna88 skriver:

Ja, det er da i samme dur. At forhindre dem i at avle (så racen uddør) eller at slå dem ihjel med det samme - potato/potato. Og det er sygt.

det er sindsygt...

Anmeld

19. maj 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

MEGET

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

Nynazismen = bæredygtigt samfund. 
Øhh nej, det er vist en direkte trussel mod et bæredygtigt samfund!

Jeg er splittet, for jeg synes, at de skal se, hvor meget foragt deres opførsel avler - og alligevel synes jeg ikke, at de skal se, hvordan de skræmmer.

Jeg nåede at ytre (og fortryde og blive flov), at verden ville blive et bedre sted, hvis han ikke var en del af den. (Men så er jeg jo ikke et hak bedre end ham...) 

Anmeld

19. maj 2011

twinny

Ranarupta skriver:

Nynazismen = bæredygtigt samfund. 
Øhh nej, det er vist en direkte trussel mod et bæredygtigt samfund!

Jeg er splittet, for jeg synes, at de skal se, hvor meget foragt deres opførsel avler - og alligevel synes jeg ikke, at de skal se, hvordan de skræmmer.

Jeg nåede at ytre (og fortryde og blive flov), at verden ville blive et bedre sted, hvis han ikke var en del af den. (Men så er jeg jo ikke et hak bedre end ham...) 

helt enig...

Anmeld

19. maj 2011

Solstrålen

Synes at det er sygt

Anmeld

19. maj 2011

twinny

Solstrålen skriver:

Synes at det er sygt

Det er nemlig sygt og afstumpet... Jeg er virkelig chokeret...

Anmeld

20. maj 2011

Louisiana

Dinna88 skriver:

Altså, ham den tidligere nynazist sagde jo, at 90 % af dem kan begik sig med havde haft problemer. Og jeg er helt sikker på at nazismen er en nem vej for at få afløb for vrede, have en grund til at slås m.m. Men det handler jo også rigtig meget om social arv. 

Det minder mig om KKK, som jo er langt, langt LANGT værre i USA end nynazismen i DK. Hvis det program kan chokere, så skal man ikke læse/se programmer om KKK. Dét er hamrende sindssygt - og DET er ikke normale mennesker!!! Og det er det vitterligt ikke. De må fandme mangle empati!

Altså... Jeg tror ikke på, at ham Thomas-figuren kender samtlige med den ideologi, og slet ikke, at han kender alles bevæggrunde for hvorfor de har valgt at følge den ideologi. Han kan da kun tale for sig selv... Sådan ser jeg ihvertfald på det, når jeg ser nogen på tv, lige meget hvad det handler om. Andet end det er fagfolk der f.eks. har forsket i årevis eller lignende.

Anmeld

20. maj 2011

Dinna88

Louisiana28 skriver:

Altså... Jeg tror ikke på, at ham Thomas-figuren kender samtlige med den ideologi, og slet ikke, at han kender alles bevæggrunde for hvorfor de har valgt at følge den ideologi. Han kan da kun tale for sig selv... Sådan ser jeg ihvertfald på det, når jeg ser nogen på tv, lige meget hvad det handler om. Andet end det er fagfolk der f.eks. har forsket i årevis eller lignende.

Jeg giver ham jo heller ikke ret

Anmeld

20. maj 2011

Louisiana

Dinna88 skriver:

Jeg giver ham jo heller ikke ret

Haha, aaaarrh, det passer vist ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.