Så i bubber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.134 visninger
60 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

twinny

"formanden" for ny nazisterne siger: "Holocaust er en Lille detajle i verdens i historien"

afstumpet menneske skal man lede længe efter...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Marisen81

Baby-støv skriver:

"formanden" for ny nazisterne siger: "Holocaust er en Lille detajle i verdens i historien"

Det er direkte uhyggeligt at der findes folk af hans slags! Gad vide hvad han har oplevet, siden han er så fyldt med had.

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Ja, jeg så det. Nynazister er så afstumpede. Og så er jeg altså ligeglad med, om der er nogle der mener, at det er hårdt sagt. Demokrati er ikke bæredygtigt? Ej, okay, så siger vi det, fister. 

Jeg så engang en flok skindheads i Aarhus, er du færdig, jeg stak af. Som ham den tidligere nynazist sagde, så er det altså... Ja, der er noget galt med dem. Jeg synes det er den ladeste holdning at have til livet, og de får 0 respekt herfra. Jeg skal aldrig nogensinde være i nærheden af en nynazist, selvom vedkommende ikke ville have noget imod mig - for jeg ville fandme have noget imod ham/hende.

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Dinna88 skriver:

Ja, jeg så det. Nynazister er så afstumpede. Og så er jeg altså ligeglad med, om der er nogle der mener, at det er hårdt sagt. Demokrati er ikke bæredygtigt? Ej, okay, så siger vi det, fister. 

Jeg så engang en flok skindheads i Aarhus, er du færdig, jeg stak af. Som ham den tidligere nynazist sagde, så er det altså... Ja, der er noget galt med dem. Jeg synes det er den ladeste holdning at have til livet, og de får 0 respekt herfra. Jeg skal aldrig nogensinde være i nærheden af en nynazist, selvom vedkommende ikke ville have noget imod mig - for jeg ville fandme have noget imod ham/hende.

Og så så jeg lige, at du selv kalder dem afstumpede

Anmeld

19. maj 2011

twinny

Dinna88 skriver:

Og så så jeg lige, at du selv kalder dem afstumpede

jaah... De er sindsyge.... Jeg har aldrig hørt noget lignende....

De skulle en tur på en lukkede.... De må virkelig have nogle psykiske problemer...

Anmeld

19. maj 2011

mor-til-vanessa

Baby-støv skriver:

jeps jeg så det, hader nazisme, men var nødt til at se det, for det kunne jo være man kunne forstå det. men NEJ fatter det ikke og har stadig helt vildt ondt i maven og var ved at tude, da han sagde det med holocaust. mon han har læst og set hvad det egentlig gik ud på. i så fald må han have meget lidt empati.

håber virkelig ikke at sådan en som ham, nogen sinde vil få mangten i dk.

Anmeld

19. maj 2011

Peps

Puha hvor var han uhyggelig kold!!! Forstår simpelthen ikke, at man kan have den slags holdninger til livet

Anmeld

19. maj 2011

twinny

mor-til-vanessa skriver:

jeps jeg så det, hader nazisme, men var nødt til at se det, for det kunne jo være man kunne forstå det. men NEJ fatter det ikke og har stadig helt vildt ondt i maven og var ved at tude, da han sagde det med holocaust. mon han har læst og set hvad det egentlig gik ud på. i så fald må han have meget lidt empati.

håber virkelig ikke at sådan en som ham, nogen sinde vil få mangten i dk.

Jaah jeg var rasende og har så ondt i maven over der findes så afstumpet mennesker i verden...

Anmeld

19. maj 2011

mor-til-vanessa

Dinna88 skriver:

de må virkelig have oplevet noget slemt for at opbygge sådan et had, til mennesker de ikke kender og så pga race

Anmeld

19. maj 2011

mor-til-vanessa

Baby-støv skriver:

Jaah jeg var rasende og har så ondt i maven over der findes så afstumpet mennesker i verden...

yes me to. føj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.