Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pia. skriver: Tror det er meget godt formuleret - du beskev i hvert fald lige mine tanker omkring dette market... he he...
Tror det er meget godt formuleret - du beskev i hvert fald lige mine tanker omkring dette market... he he...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver: Det er bøndernes fest, haha håber ikke på at jeg har fornærmet nogle ved at sige det. Det er et marked.. Hestemarked tror jeg faktisk. Der er en masse boder og musik, Tivoli osv. Og en masse unge mennesker der fylder sig med sprut og andet gift.. Ja, som sagt, sÅ har jeg aldrig dyrket det, har mest været der som barn. Har været der et enkelt år eller to som vild teenager, og i år skal jeg så derned igen.. Det tror jeg nu bliver meget hyggeligt.
Det er bøndernes fest, haha håber ikke på at jeg har fornærmet nogle ved at sige det. Det er et marked.. Hestemarked tror jeg faktisk. Der er en masse boder og musik, Tivoli osv. Og en masse unge mennesker der fylder sig med sprut og andet gift.. Ja, som sagt, sÅ har jeg aldrig dyrket det, har mest været der som barn. Har været der et enkelt år eller to som vild teenager, og i år skal jeg så derned igen.. Det tror jeg nu bliver meget hyggeligt.
L_K skriver: Hi ja fair nok. kender kun én Janus her i sakskøbing og han er tvilling, så ham er det nok ikke..
Hi ja fair nok. kender kun én Janus her i sakskøbing og han er tvilling, så ham er det nok ikke..
hehe janus og jonas dem kender jeg også...
ja, skal derned lørdag med min kæreste og min datter...!!
og synes nu ikke det er så slemt i løbet af dagen med druk og sådan, der kan da også være hyggeligt dernede...
Nej, Dølle er ikke lige min kop te Kommer selv fra Nykøbing F.
- Jeg har været nok på Dølle i mine "unge" dage hehe
W.. skriver: Når det var ærgeligt.. Men tillykke med tøsen i morgen ja, jeg kender dig jo faktisk godt
Når det var ærgeligt.. Men tillykke med tøsen i morgen ja, jeg kender dig jo faktisk godt
oki.. nu bliver jeg jo nysgerrig.. hvem er du så???
W.. skriver: Har du gået på Guldborg skole ?
Har du gået på Guldborg skole ?
Ja det har jeg. Selvfølgelig.. Kom lad mig gætte med på hvem du er. W.. siger mig ikke så meget..
Vi ville gerne have været, men økonomien er lidt stram for tiden
Jeg er født i Nakskov og har boet der det meste af mit barneliv... Så jo jeg ved godt hvad Døllefjelde musse er
Yes har været der idag og købt 2 splinternye skofus sandaler til 100 kr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128