Døllefjelde musse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

2babygirls

W.. skriver:

Døllefjeldemusse, ja ja ja.. Jeg kommer fra Døllefjelde musse, Døllefjelde musse, Døllefjelde musse,  JA JA JA!!

Er der NOGLE herinde der ANER hvad jeg snakker om?! Hehe...

I så fald - er der nogle der skal derned i år? Jeg er jo gammel sakskøbingenser og skal da forbi markedet i år. For første gang skal jeg til det berygtede og berømte DAMEFROKOST! Og ja... Jeg glæder mig da faktisk

Er der andre?!

Har tit hørt det ord/sætning, men aldrig fattet hvad det var :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Aves.

W.. skriver:

Døllefjeldemusse, ja ja ja.. Jeg kommer fra Døllefjelde musse, Døllefjelde musse, Døllefjelde musse,  JA JA JA!!

Er der NOGLE herinde der ANER hvad jeg snakker om?! Hehe...

I så fald - er der nogle der skal derned i år? Jeg er jo gammel sakskøbingenser og skal da forbi markedet i år. For første gang skal jeg til det berygtede og berømte DAMEFROKOST! Og ja... Jeg glæder mig da faktisk

Er der andre?!

Jeg ved godt hvad det er og skal nok lade være med at udtale mig om hvad jeg mener om det..

Anmeld

19. maj 2011

TineA

merle2010 skriver:

vi når desværre ikke derned i år min datter fylder 1 år imorgen, lørdag skal vi slappe af og søndag til min kusines 13 års fødselsdag.. så der bliver tryk på.. gad ellers godt derned og kigge lidt.. var dernede sidste år, hvor jeg var højgravid.. det var sku hårdt at gå der mellem alle boderne.. man får jo hurtigt gået langt.. jeg er fra nykøbing F, men er vokset op i sakskøbing...

Når det var ærgeligt.. Men tillykke med tøsen i morgen ja, jeg kender dig jo faktisk godt

Anmeld

19. maj 2011

TineA

Eva. skriver:

Jeg ved godt hvad det er og skal nok lade være med at udtale mig om hvad jeg mener om det..

Hahaha hvor ærgeligt! Ville ellers gerne høre din mening om det..

Anmeld

19. maj 2011

TineA

Tina&Martin skriver:

Har tit hørt det ord/sætning, men aldrig fattet hvad det var :p

Det er bøndernes fest, haha håber ikke på at jeg har fornærmet nogle ved at sige det. Det er et marked.. Hestemarked tror jeg faktisk. Der er en masse boder og musik, Tivoli osv. Og en masse unge mennesker der fylder sig med sprut og andet gift.. Ja, som sagt, sÅ har jeg aldrig dyrket det, har mest været der som barn. Har været der et enkelt år eller to som vild teenager, og i år skal jeg så derned igen.. Det tror jeg nu bliver meget hyggeligt.

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Ska måske hvis vi gider, derned lørdag
Har både konfirmation i morgen og Gavnø livstilsmesse søndag..
Såå

Men ellers normalt synes jeg det er hyggeligt og komme sådan nogle steder - men der er også "byfest" i den by jeg kommer fra og har altid været der... det hører bare bønderne til

Anmeld

20. maj 2011

Pia.

Jeg vil sige at jeg har brugt dagen i dag på at BANDE DET LANGT VÆK... jeg røg nemlig ind i en MEGET LANG KØ med Capingvogne som skulle der ned... Jeg holde i min lille bil, ved Lille Musse/ Store Musse og kunne hverken komme frem eller tilbage... Grundet min "sygdom" (lyder så voldsomt, men kunne ikke lige finde andre ord) klare jeg ikke særlig godt at sidde i en bil så lang tid af gangen ... og havde for første gang vovet mig ud på en længere køretur alene... og det bøder jeg så for nu... AV !

Har boet nogle år i Guldborg og har også været på Dølle både imens jeg boede der og et par gange med børnene og deres far - jeg tager der ned for at se lidt på boder, dyrene og ungerne får en is og en pølse eller en lille ridetur - har aldrig haft en druktur der nede...

Håber jer der skal afsted får en fantastisk dejlig weekend der nede - det tyder på vejret er med jer..

Knus Pia.

Anmeld

20. maj 2011

Pia.

W.. skriver:

Det er bøndernes fest, haha håber ikke på at jeg har fornærmet nogle ved at sige det. Det er et marked.. Hestemarked tror jeg faktisk. Der er en masse boder og musik, Tivoli osv. Og en masse unge mennesker der fylder sig med sprut og andet gift.. Ja, som sagt, sÅ har jeg aldrig dyrket det, har mest været der som barn. Har været der et enkelt år eller to som vild teenager, og i år skal jeg så derned igen.. Det tror jeg nu bliver meget hyggeligt.

Tror det er meget godt formuleret - du beskev i hvert fald lige mine tanker omkring dette market... he he...

Anmeld

20. maj 2011

Talbutikken

Var afsted sidste år, med min veninde, hendes søn og min ældste datter... Skulle have været afsted igen i år, men pga. af flere årsager kom vi ikke afsted. Det er måske meget godt, da det have bragt en masse mindre frem og det have heller ikke været sjovt, at skulle tilbringe hele weekende med at tude.. Men næste år, pakker vi helt sikker ungerne og tager afsted

Anmeld

20. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Jaaaaaaaaah!!! Dog først søndag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.