Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CelinasMoarh skriver: Bor i Frederikssund
Bor i Frederikssund
Der er jeg født, hehe Lille verden.. Hvor gammel er din bror? Det kunne jo være mam kendte ham. Har selv en storebror nemlig også
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver: Ih hvor hyggeligt Er du/I så fra Lolland?
Ih hvor hyggeligt Er du/I så fra Lolland?
Vi bor i Nakskov
W.. skriver: Der er jeg født, hehe Lille verden.. Hvor gammel er din bror? Det kunne jo være mam kendte ham. Har selv en storebror nemlig også
Han er 27 , men han er lige flyttet dertil for en måned siden
CelinasMoarh skriver: Nope det er jeg ikke , bor i nordsjælland Men mine forældre bor i maribo , og storebror i Sakskøbing
Nope det er jeg ikke , bor i nordsjælland
Men mine forældre bor i maribo , og storebror i Sakskøbing
Ejjj hvem er din storebror..? er det en man kender.
jeg bor i Sakskøbing, og skal i den grad på DØLLE.
Kief31 skriver: Vi bor i Nakskov
Okay Jeg ved faktisk ikke om der rigtig er nogle herinde fra som er fra Lolland og Falster.
CelinasMoarh skriver: Han er 27 , men han er lige flyttet dertil for en måned siden
Nåå, så kender jeg ham nok ikke
L_K skriver: Ejjj hvem er din storebror..? er det en man kender. jeg bor i Sakskøbing, og skal i den grad på DØLLE.
Næææeh, endnu en 4990'er Hehe.. Måske jeg kender dig?
W.. skriver: Okay Jeg ved faktisk ikke om der rigtig er nogle herinde fra som er fra Lolland og Falster.
Nakskov er jo på Lolland
isimaven skriver: Jeah jeg skal kigge på boderne spise en markedspølse og måske købe noget skrammel
Jeah jeg skal kigge på boderne spise en markedspølse og måske købe noget skrammel
Hyggeligt Vejret bliver vist nok også ok. Jeg har ikke været på Dølle i 3 år.. Jeg har aldrig rigtig dyrket det, men det gør alle jeg kender dernede fra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128