Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kief31 skriver: Nakskov er jo på Lolland
Nakskov er jo på Lolland
Hehe, ja det ved jeg Det er jo "hovedstaden"
Men det jeg mente var, at jeg ved ikke om der er mange fra Lolland og Falster på baby.dk, så jeg vidste ikke lige om folk anede hvad jeg snakkede om
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
W.. skriver: Hyggeligt Vejret bliver vist nok også ok. Jeg har ikke været på Dølle i 3 år.. Jeg har aldrig rigtig dyrket det, men det gør alle jeg kender dernede fra
Hyggeligt Vejret bliver vist nok også ok. Jeg har ikke været på Dølle i 3 år.. Jeg har aldrig rigtig dyrket det, men det gør alle jeg kender dernede fra
isimaven skriver: Jeg kigger forbi hvert år bor i cykelafstand derfra
Jeg kigger forbi hvert år bor i cykelafstand derfra
Det er jo også hyggeligt nok.. Meeeen, de fleste jeg kender skal derned i et henseende : DRUK! hehe
W.. skriver: Det er jo også hyggeligt nok.. Meeeen, de fleste jeg kender skal derned i et henseende : DRUK! hehe
isimaven skriver: Ja det er da også det de fleste skal
Ja det er da også det de fleste skal
Ja, det er noget værre noget..
L_K skriver: Ejjj hvem er din storebror..? er det en man kender. jeg bor i Sakskøbing, og skal i den grad på DØLLE.
Ejjj hvem er din storebror..? er det en man kender.
jeg bor i Sakskøbing, og skal i den grad på DØLLE.
Han hedder Janus (:
Men han er lige flyttet dertil
W.. skriver: Næææeh, endnu en 4990'er Hehe.. Måske jeg kender dig?
Næææeh, endnu en 4990'er Hehe.. Måske jeg kender dig?
Måske Måske Jeg hedder Lina, er 22 år og bor som sagt i Sakskøbing
CelinasMoarh skriver: Han hedder Janus (: Men han er lige flyttet dertil
Hi ja fair nok. kender kun én Janus her i sakskøbing og han er tvilling, så ham er det nok ikke..
vi når desværre ikke derned i år min datter fylder 1 år imorgen, lørdag skal vi slappe af og søndag til min kusines 13 års fødselsdag.. så der bliver tryk på.. gad ellers godt derned og kigge lidt.. var dernede sidste år, hvor jeg var højgravid.. det var sku hårdt at gå der mellem alle boderne.. man får jo hurtigt gået langt.. jeg er fra nykøbing F, men er vokset op i sakskøbing...
L_K skriver: Måske Måske Jeg hedder Lina, er 22 år og bor som sagt i Sakskøbing
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128