Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
merle2010 skriver: oki.. nu bliver jeg jo nysgerrig.. hvem er du så???
oki.. nu bliver jeg jo nysgerrig.. hvem er du så???
Hehe, vi har skrevet sammen herinde før. Har bare skiftet brugernavn. Jeg har gået på Guldborg Skole og du kender også godt mig.. Tine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
L_K skriver: Ja det har jeg. Selvfølgelig.. Kom lad mig gætte med på hvem du er. W.. siger mig ikke så meget..
Ja det har jeg. Selvfølgelig.. Kom lad mig gætte med på hvem du er. W.. siger mig ikke så meget..
Lina Krabbe?? Er det dig ??
Tina&Martin skriver: Nååååååårh, i min lille gamle landsby hedder det bare Høtte hahah... Så blev jeg da sååå meget klogere... BYfest
Nååååååårh, i min lille gamle landsby hedder det bare Høtte hahah... Så blev jeg da sååå meget klogere... BYfest
Total byfest!!
W.. skriver: Døllefjeldemusse, ja ja ja.. Jeg kommer fra Døllefjelde musse, Døllefjelde musse, Døllefjelde musse, JA JA JA!! Er der NOGLE herinde der ANER hvad jeg snakker om?! Hehe... I så fald - er der nogle der skal derned i år? Jeg er jo gammel sakskøbingenser og skal da forbi markedet i år. For første gang skal jeg til det berygtede og berømte DAMEFROKOST! Og ja... Jeg glæder mig da faktisk Er der andre?!
Døllefjeldemusse, ja ja ja.. Jeg kommer fra Døllefjelde musse, Døllefjelde musse, Døllefjelde musse, JA JA JA!!
Er der NOGLE herinde der ANER hvad jeg snakker om?! Hehe...
I så fald - er der nogle der skal derned i år? Jeg er jo gammel sakskøbingenser og skal da forbi markedet i år. For første gang skal jeg til det berygtede og berømte DAMEFROKOST! Og ja... Jeg glæder mig da faktisk
Er der andre?!
W.. skriver: Lina Krabbe?? Er det dig ??
Ja næsten.. Lina Kappe Tine?? Årgang??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128