Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Chamomile

Hvor er det dejligt for dig, stort tillykke Det må virkelig lette! Jeg er selv ved at få en pensionssag startet- men det går i slowmotion *suk*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

otlitrom

Tillykke søde! Jeg ved det har fyldt meget for dig - endelig er kampen forbi!!

Anmeld

19. maj 2011

K&S

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

det er så fantastisk at den kamp ENDELIG er slut, og at resultatet blev så godt

Har jublet lige siden jeg fik din sms!!!

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

Ej hvor er det bare dejligt for dig!!!

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

Ihhh sødeste Charlotte!! 
Tillykke med det - det er jo helt fantastisk, at du ikke længere skal gå og være frustreret, stresset og dårlig og uden afklaring.

Hvis jeg forstår dig ret, så har du været afklaret længe.
Jeg mener, du kan jo ikke arbejde og sådan har det været længe - så du skal ikke til at forholde dig til, at nu bliver du aldrig mere presset til at skulle søge et job, som du alligevel ikke kan klare at være i.

Jeg synes, at det er kæmpestort! 

Anmeld

19. maj 2011

Zeus

Tillykke

Anmeld

19. maj 2011

<3

Puha sikken en lettelse! TILLYKKE smukke! Du fortjener det!

knus K

Anmeld

19. maj 2011

wamse

Tillykke med det 

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

Muffi<3 skriver:

Jeg vil ikke starte med at ønske tillykke som alle andre  Jeg syntes det er tragisk og meget sørgeligt at et så ungt menneske bliver tildelt pension   Ikke at du ikke har krav på den men jeg syntes det er synd for dig at du aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet , at du i så ung en alder kan se frem til at gå derhjemme , men super dejligt at du nu ikke mere skal spekulere på hvor pengene skal komme fra

Jeg tilslutter mig denne.

Men ved også fra diverse indlæg at du ikke har fået den for sjov skyld, men fordi du reelt ahr behovfor den og i den forbindelse vil jeg ønske dig tillykke med at du ikke længere skal gå i frygt for hvornår du ville blive kastet ud i et eller andet intetsigende.

Når man idag har fået en pension er det jo heller for livet som det var før i tiden, skulle folk blive bedre og kunne klare et job så er systemet skruet sådan sammen at de der er tilkendt førtidspension,

sagtens kan komme ud på arbejdsmarkedet igen.

Endnu engang tillykke med at du fik den

Var mors mad god??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.