Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Laulund87

MinNoah skriver:

ja har læst det.. synes stadig det må være mega hårdt at skulle indse :-(

Jeg har jo været klar over det længe og har været i afklaring siden jeg gik ud af folkeskolen. Hvis jeg satte mig ned og tudede over at jeg ikke kunne forsørge mig familie selv, og det andet du skriver, hvad ville jeg få ud af det? Det er da bedre at få det bedste ud af det, når det nu ikke kan være anderledes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Skouboe

Tillykke

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Carina1977 skriver:

Hehe du har reageret på akkurat den samme måde, som dengang jeg fik tilkendt pension. Jeg fik også sådan et fint brev, og blev ret forvirret da der var sådan nogle foldere med ang. pension og regler osv.

Der gik lang tid før det gik op for mig, at pensionen faktisk var gået igennem. Jeg havde jo fået at vide af alle andre, at jeg nok skulle kæmpe en lang kamp for at få det. Men der gik jo så kun 3 uger her

Selvom man helst ville kunne arbejde, så bliver man bare så lykkelig for at få den pension. Også fordi at så er man afklaret, og skal ikke længere rende rundt i uvished, eller blive kastet ud i noget, som man udemærket godt ved man ikke kan klare.

Så et kæmpe tillykke får du herfra   hvis du er i tvivl om noget, så er du meget velkommen til at spørge mig, og så skal jeg prøve på at svare på det. Jeg har jo fået pension i 3 år nu

Ja jeg så også den folder hvor der stod Førtidspension og jeg stod bare sådan her Hvor dum har man lov at være

Jeg forstår heller ikke at jeg "burde være ked af det". Det er jo som det er og så får jeg det bedste ud af det. Gu ville jeg gerne arbejde 37 timer som alle andre, men det kan jeg altså ikke! Færdig bum

Tak jeg vil helt klart skrive til dig

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Skouboe skriver:

Tillykke

Mange tak

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

Laulund87 skriver:

Ja jeg så også den folder hvor der stod Førtidspension og jeg stod bare sådan her Hvor dum har man lov at være

Jeg forstår heller ikke at jeg "burde være ked af det". Det er jo som det er og så får jeg det bedste ud af det. Gu ville jeg gerne arbejde 37 timer som alle andre, men det kan jeg altså ikke! Færdig bum

Tak jeg vil helt klart skrive til dig

Nej det er altså heller ikke noget at være ked af. man har jo været rimelig afklaret med det, når nu man har søgt pension. Ofte har man jo også haft problemer i flere år enten psykisk eller fysisk. Og så har man jo haft masse af tid til at tænke det hele igennem.

Det er bare så fedt for dig og jeg er bare SÅ glad på dine vegne. Tror også vi skrev sammen omkring det i en anden tråd for lang tid siden. Dengang hvor det var kommet ud, at de ville til at undgå at give folk under 40 år pension. Jeg kan huske du var så bekymret. Så ihhh hvor er jeg lettet på dine vegne.

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Carina1977 skriver:

Nej det er altså heller ikke noget at være ked af. man har jo været rimelig afklaret med det, når nu man har søgt pension. Ofte har man jo også haft problemer i flere år enten psykisk eller fysisk. Og så har man jo haft masse af tid til at tænke det hele igennem.

Det er bare så fedt for dig og jeg er bare SÅ glad på dine vegne. Tror også vi skrev sammen omkring det i en anden tråd for lang tid siden. Dengang hvor det var kommet ud, at de ville til at undgå at give folk under 40 år pension. Jeg kan huske du var så bekymret. Så ihhh hvor er jeg lettet på dine vegne.

Ja det kan godt passe at vi skrev sammen der..Hvor er du bare sød

Jeg var virkelig bekymret, men det er heldigvis slut nu. Føler mig 10 kg lettere hehe

Anmeld

19. maj 2011

maryjane

Tillykke med det. Kan sagtens forstå du er lettet.

Anmeld

19. maj 2011

Rosa

TILLYKKE MED DET!!! 

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

maryjane skriver:

Tillykke med det. Kan sagtens forstå du er lettet.

Tusind tak

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Rosa skriver:

TILLYKKE MED DET!!! 

Tak, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.