Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Shibby skriver: Det må virkelig være slemt..Min mor har ikk fået tildelt noget, på trods af hun døde og derefter blev genoplivet og lige siden har døjet med smerter og angst samt depressioner.
Det må virkelig være slemt..Min mor har ikk fået tildelt noget, på trods af hun døde og derefter blev genoplivet og lige siden har døjet med smerter og angst samt depressioner.
Genoplivet... ?!Øjchhh manner, må være lidt vildt og opleve.... også for dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej Du Nu har jeg kun li læst de første par sider, men gav mig vidst også rigeligt svar til og vide at det er ok og give dig et:STOOOORT TILLYKKE! Godt du er positiv omkring det og det er det der gør dit liv bedre.
Caroline86 skriver: det er så fantastisk at den kamp ENDELIG er slut, og at resultatet blev så godt Har jublet lige siden jeg fik din sms!!!
det er så fantastisk at den kamp ENDELIG er slut, og at resultatet blev så godt
Har jublet lige siden jeg fik din sms!!!
Det samme her.... Fik eder dælme det største jubelflip midt i en skideballe... Ups..
Lou87 skriver: Hej Du Nu har jeg kun li læst de første par sider, men gav mig vidst også rigeligt svar til og vide at det er ok og give dig et:STOOOORT TILLYKKE! Godt du er positiv omkring det og det er det der gør dit liv bedre.
Mange, tusind tak
MoarJ skriver: Det samme her.... Fik eder dælme det største jubelflip midt i en skideballe... Ups..
Hihi
Laulund87 skriver: Hihi
Ja, fik kun lidt mere skæld fordi jeg jublede...
MoarJ skriver: Ja, fik kun lidt mere skæld fordi jeg jublede...
Altså du er også slem
IHHHHHHHHHHHHHHHHHHvor er jeg bare glad for dine vejne søde... Det er bare SÅ befriende - og NU kan dit liv starte "igen" - Mange 1000 knus og kram
quar20 skriver: IHHHHHHHHHHHHHHHHHHvor er jeg bare glad for dine vejne søde... Det er bare SÅ befriende - og NU kan dit liv starte "igen" - Mange 1000 knus og kram
Ja det er skønt!
Laulund87 skriver: Altså du er også slem
Ja det mente Julie og A også...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128