Muffi<3 skriver:
Jeg vil ikke starte med at ønske tillykke som alle andre
Jeg syntes det er tragisk og meget sørgeligt at et så ungt menneske bliver tildelt pension
Ikke at du ikke har krav på den men jeg syntes det er synd for dig at du aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet , at du i så ung en alder kan se frem til at gå derhjemme , men super dejligt at du nu ikke mere skal spekulere på hvor pengene skal komme fra 
Jeg vil gerne ønske tillykke Stort tillykke, jeg står selv i den situation ejg kæmper for en pension af fysiske årsager, jeg har kæmpet for at kunne komme tilbage på arbejdsmarkedet, men forgæves. på et tidspunkt bliver smerter i kampen så hård, at en pension virkelig kan ende ud i at blive en stor befrielse, og tror man skal have stået i situationen for virkelig at kunne at kunne forstå 100%, hvordan man kan være så glad, for noget som kan virke så tragisk.
Men hvis et arbejde på selv få timer, ødelægger muligheden for at have et godt liv, og i mange tilfælde et bare nogenlunde tåleligt liv, med en tålelig hverdag, så kan en pension være befriende.
Men ja tror da helt sikkert alle på pension, eller ihvertfald de fleste ville bytte deres pension væk, hvis de kunne og få et normalt liv med et arbejde, og slippe for de ting som gjorde at de fik tildelt pensionen
Endnu et kæmpe tillykke herfra, og håber jeg også snart kan få ro på livet 

Anmeld