Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja det mente Julie og A også... 

Hihi..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

MinWilliam

Hvor dejligt for dig

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

MinWilliam skriver:

Hvor dejligt for dig

Tak

Anmeld

19. maj 2011

Kløver

Muffi<3 skriver:

Jeg vil ikke starte med at ønske tillykke som alle andre  Jeg syntes det er tragisk og meget sørgeligt at et så ungt menneske bliver tildelt pension   Ikke at du ikke har krav på den men jeg syntes det er synd for dig at du aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet , at du i så ung en alder kan se frem til at gå derhjemme , men super dejligt at du nu ikke mere skal spekulere på hvor pengene skal komme fra

Jeg vil gerne ønske tillykke Stort tillykke, jeg står selv i den situation ejg kæmper for en pension af fysiske årsager, jeg har kæmpet for at kunne komme tilbage på arbejdsmarkedet, men forgæves. på et tidspunkt bliver smerter i kampen så hård, at en pension virkelig kan ende ud i at blive en stor befrielse, og tror man skal have stået i situationen for virkelig at kunne at kunne forstå 100%, hvordan man kan være så glad, for noget som kan virke så tragisk.

Men hvis et arbejde på selv få timer, ødelægger muligheden for at have et godt liv, og i mange tilfælde et bare nogenlunde tåleligt liv, med en tålelig hverdag, så kan en pension være befriende.

Men ja tror da helt sikkert alle på pension, eller ihvertfald de fleste ville bytte deres pension væk, hvis de kunne og få et normalt liv med et arbejde, og slippe for de ting som gjorde at de fik tildelt pensionen

Endnu et kæmpe tillykke herfra, og håber jeg også snart kan få ro på livet

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Maja84 skriver:

Jeg vil gerne ønske tillykke Stort tillykke, jeg står selv i den situation ejg kæmper for en pension af fysiske årsager, jeg har kæmpet for at kunne komme tilbage på arbejdsmarkedet, men forgæves. på et tidspunkt bliver smerter i kampen så hård, at en pension virkelig kan ende ud i at blive en stor befrielse, og tror man skal have stået i situationen for virkelig at kunne at kunne forstå 100%, hvordan man kan være så glad, for noget som kan virke så tragisk.

Men hvis et arbejde på selv få timer, ødelægger muligheden for at have et godt liv, og i mange tilfælde et bare nogenlunde tåleligt liv, med en tålelig hverdag, så kan en pension være befriende.

Men ja tror da helt sikkert alle på pension, eller ihvertfald de fleste ville bytte deres pension væk, hvis de kunne og få et normalt liv med et arbejde, og slippe for de ting som gjorde at de fik tildelt pensionen

Endnu et kæmpe tillykke herfra, og håber jeg også snart kan få ro på livet

Rigtig godt skrevet, det er præcis sådan det hænger sammen!

Tak skal du have! Jeg vil krydse for at du også kan få fred og ro

Anmeld

19. maj 2011

Kløver

Laulund87 skriver:

Rigtig godt skrevet, det er præcis sådan det hænger sammen!

Tak skal du have! Jeg vil krydse for at du også kan få fred og ro

Tusind tak, skal nok ikke regne med noget foreløbigt, da hele min sag er sat i bero pga barsel, og de kunne jo ikke ta sig sammen indne jeg gik på barsel, suk.... Og nu skal jeg nok i ny arbejdsprøvning, da man jo bliver rask af at få børn, og skal no igennem hele molevitten igen da de så nok mener at erklæringer fra div læger, sygehuset, psykiatere, osv osv er forældede

Men dejligt dit er gået i orden, og kæmpe tillykke med det, håber du får det fejret på en god og dejlig måde

Anmeld

19. maj 2011

mortilflere

Hvor dejligt at randers kommune endeig kan lave noget der er berettiget , velkommen i klubben af sute lønnere , men det giver en fantaisk ro i hverdagen ikke at ha kampen med dem , den sorte sky der har hængt over en svæver væk

Stort tillykke jeg er rigtig glad på dine vejne

Anmeld

19. maj 2011

Kay

ej hvor dejligt... stort tillykke

Anmeld

20. maj 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

Jaaaa jeg har så!

Der er kommet brev i dag og jeg fattede slet ikke hvad det gik ud på. Haha. Tror det er fordi jeg egentlig havde sagt til mig selv at jeg nok ikke fik den og fordi det er gået så stærkt

Så jeg måtte lige læse brevet et par gange, før den gik ind Og så dansede jeg sejrsdans

Men NU er jeg ikke jaget mere, NU har jeg papirer på at jeg ikke kan arbejde, NU har jeg fred!

Hvor fantastisk for dig...stort tillykke...så skønt..

Anmeld

20. maj 2011

Becks

Hvor er det fantastisk søde!!

STORT TILLYKKE!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.