Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Jamen det da helt ok   og du skal ikke begrunde noget overfor mig   jeg syntes det er helt fint du kan få ro på nu ..

Du skulle have tilbuddet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Du skulle have tilbuddet

Tak   og så tillykke i øvrigt ,,

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Tak   og så tillykke i øvrigt ,,

Tak

Anmeld

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

Laulund87 skriver:

Tak søde Ja det er så fantastisk

Nej, hvad har du gjort? Hva hva hva??

hehe hehe hehe hehe hehe hehe hehe

Noget andet godt for dig, noget du gerne ville

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Rose <3 skriver:

hehe hehe hehe hehe hehe hehe hehe

Noget andet godt for dig, noget du gerne ville

Hihi tror jeg er med nu

Anmeld

19. maj 2011

MinNoah

Muffi<3 skriver:

Jeg vil ikke starte med at ønske tillykke som alle andre  Jeg syntes det er tragisk og meget sørgeligt at et så ungt menneske bliver tildelt pension   Ikke at du ikke har krav på den men jeg syntes det er synd for dig at du aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet , at du i så ung en alder kan se frem til at gå derhjemme , men super dejligt at du nu ikke mere skal spekulere på hvor pengene skal komme fra

Fuldstændig enig... Jeg er selv født i 1987.. og jeg ville da godt nok også være slået ud hvis jeg fik papir på jeg fik pension fra nu af... Ville føle mit liv gik i stå :-( Selvfølgelig kan man trænge til fri indimellem og tænke "guuud hvor vil jeg gerne ha fri laaang tid nu" men ligefrem pension i så ung en alder... det vil jeg heller ikke ønske tillykke med.

Men derimod sige jeg synes det er frygtelig synd for dig... Må ikke være fedt at skulle indse man i så ung en alder forevigt er dømt ude af arbejdsmarkedet, aldrig får mere end pension udbetalt og ikke kunne forsøge sig selv og familie...  Nu ved jeg heller ikke hvilke psykiske problemer du har, men ja de må være meget slemme... Men undrer mig måske lidt hvis du (udover at arbejde) ellers kan føre et helt normalt liv ? Hvad med flex job?

Nå, jeg håber og tror da det er den rette beslutning siden den er taget.. for psykiske problemer er IKKE Sjovt!

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

MinNoah skriver:

Fuldstændig enig... Jeg er selv født i 1987.. og jeg ville da godt nok også være slået ud hvis jeg fik papir på jeg fik pension fra nu af... Ville føle mit liv gik i stå :-( Selvfølgelig kan man trænge til fri indimellem og tænke "guuud hvor vil jeg gerne ha fri laaang tid nu" men ligefrem pension i så ung en alder... det vil jeg heller ikke ønske tillykke med.

Men derimod sige jeg synes det er frygtelig synd for dig... Må ikke være fedt at skulle indse man i så ung en alder forevigt er dømt ude af arbejdsmarkedet, aldrig får mere end pension udbetalt og ikke kunne forsøge sig selv og familie...  Nu ved jeg heller ikke hvilke psykiske problemer du har, men ja de må være meget slemme... Men undrer mig måske lidt hvis du (udover at arbejde) ellers kan føre et helt normalt liv ? Hvad med flex job?

Nå, jeg håber og tror da det er den rette beslutning siden den er taget.. for psykiske problemer er IKKE Sjovt!

Jeg har haft fleksjob i to år.

Har du læst mit svar til Shibby? Der står hvorfor den beslutning er truffet.

Anmeld

19. maj 2011

MinNoah

Laulund87 skriver:

Jeg har haft fleksjob i to år.

Har du læst mit svar til Shibby? Der står hvorfor den beslutning er truffet.

ja har læst det.. synes stadig det må være mega hårdt at skulle indse :-(

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

Laulund87 skriver:

Jaaaa jeg har så!

Der er kommet brev i dag og jeg fattede slet ikke hvad det gik ud på. Haha. Tror det er fordi jeg egentlig havde sagt til mig selv at jeg nok ikke fik den og fordi det er gået så stærkt

Så jeg måtte lige læse brevet et par gange, før den gik ind Og så dansede jeg sejrsdans

Men NU er jeg ikke jaget mere, NU har jeg papirer på at jeg ikke kan arbejde, NU har jeg fred!

Hehe du har reageret på akkurat den samme måde, som dengang jeg fik tilkendt pension. Jeg fik også sådan et fint brev, og blev ret forvirret da der var sådan nogle foldere med ang. pension og regler osv.

Der gik lang tid før det gik op for mig, at pensionen faktisk var gået igennem. Jeg havde jo fået at vide af alle andre, at jeg nok skulle kæmpe en lang kamp for at få det. Men der gik jo så kun 3 uger her

Selvom man helst ville kunne arbejde, så bliver man bare så lykkelig for at få den pension. Også fordi at så er man afklaret, og skal ikke længere rende rundt i uvished, eller blive kastet ud i noget, som man udemærket godt ved man ikke kan klare.

Så et kæmpe tillykke får du herfra   hvis du er i tvivl om noget, så er du meget velkommen til at spørge mig, og så skal jeg prøve på at svare på det. Jeg har jo fået pension i 3 år nu

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

MinNoah skriver:

ja har læst det.. synes stadig det må være mega hårdt at skulle indse :-(

Eighj, jeg må altså lige blande mig 

Charlotte ønskede jo pensionen rigtig, rigtig meget. Derfor jubeldansen!  Det er SÅ skønt, at hun har fået den pension, nu kan min niece få en mor med kanont overskud og som er rigtig tilfreds. Charlotte har haft rigtig, rigtig mange år hvor hun jo har vidst, at hun ikke skulle ud på arbejdsmarkedet, og at hun ikke skulle i skole igen. 

For hende er det jo en sejr, at få pensionen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.