Laulund87 skriver:
Jaaaa jeg har så!
Der er kommet brev i dag og jeg fattede slet ikke hvad det gik ud på. Haha. Tror det er fordi jeg egentlig havde sagt til mig selv at jeg nok ikke fik den og fordi det er gået så stærkt
Så jeg måtte lige læse brevet et par gange, før den gik ind
Og så dansede jeg sejrsdans
Men NU er jeg ikke jaget mere, NU har jeg papirer på at jeg ikke kan arbejde, NU har jeg fred!
Hehe du har reageret på akkurat den samme måde, som dengang jeg fik tilkendt pension. Jeg fik også sådan et fint brev, og blev ret forvirret da der var sådan nogle foldere med ang. pension og regler osv.
Der gik lang tid før det gik op for mig, at pensionen faktisk var gået igennem. Jeg havde jo fået at vide af alle andre, at jeg nok skulle kæmpe en lang kamp for at få det. Men der gik jo så kun 3 uger her 
Selvom man helst ville kunne arbejde, så bliver man bare så lykkelig for at få den pension. Også fordi at så er man afklaret, og skal ikke længere rende rundt i uvished, eller blive kastet ud i noget, som man udemærket godt ved man ikke kan klare.
Så et kæmpe tillykke får du herfra
hvis du er i tvivl om noget, så er du meget velkommen til at spørge mig, og så skal jeg prøve på at svare på det. Jeg har jo fået pension i 3 år nu 
Anmeld