Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Laulund87

Astasmor skriver:

ej hvor er det da abre fedt. stort tillykke med det.

Tak søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Lady Marion <3

Jeg vil ikke starte med at ønske tillykke som alle andre  Jeg syntes det er tragisk og meget sørgeligt at et så ungt menneske bliver tildelt pension   Ikke at du ikke har krav på den men jeg syntes det er synd for dig at du aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet , at du i så ung en alder kan se frem til at gå derhjemme , men super dejligt at du nu ikke mere skal spekulere på hvor pengene skal komme fra

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Muffi<3 skriver:

Jeg vil ikke starte med at ønske tillykke som alle andre  Jeg syntes det er tragisk og meget sørgeligt at et så ungt menneske bliver tildelt pension   Ikke at du ikke har krav på den men jeg syntes det er synd for dig at du aldrig kommer ud på arbejdsmarkedet , at du i så ung en alder kan se frem til at gå derhjemme , men super dejligt at du nu ikke mere skal spekulere på hvor pengene skal komme fra

Så har hun heldigvis mere tid til miiiiiig  

Anmeld

19. maj 2011

anjaditte

stort tillykkekrammer herfra

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Jeg ser det bestemt kun positivt, men det er også fordi jeg vitterligt ikke kan arbejde og det gør mig ekstremt dårlig. Men det er helt i orden du ser sådan på det Jeg kommer jo ikke med en masse detaljer, så det er nok svært at sætte sig ind i.

Anmeld

19. maj 2011

Steph_Laurits

Tillykke

Anmeld

19. maj 2011

Lady Marion <3

Dinna88 skriver:

Så har hun heldigvis mere tid til miiiiiig  

Ja det er en fordel

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Muffi<3 skriver:

Ja det er en fordel

Ja, det er rigtig lækkert. Men nu har hun jo gået hjemme så lang tid, at hun allerede bruger en masse tid på mig, så det er faktisk bare lækkert at det kan fortsætte
Det er ret lækkert at man ikke skal tage forbehold for hvornår hun er hjemme i hverdagene, hvorimod jeg bare kan pørger hende, om hun har planer for den og den dag.  

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

anjaditte skriver:

stort tillykkekrammer herfra

Tak

Anmeld

19. maj 2011

Laulund87

StephanieJ skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.