Jeg har fået min pension!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Laulund87

Maja84 skriver:

Tusind tak, skal nok ikke regne med noget foreløbigt, da hele min sag er sat i bero pga barsel, og de kunne jo ikke ta sig sammen indne jeg gik på barsel, suk.... Og nu skal jeg nok i ny arbejdsprøvning, da man jo bliver rask af at få børn, og skal no igennem hele molevitten igen da de så nok mener at erklæringer fra div læger, sygehuset, psykiatere, osv osv er forældede

Men dejligt dit er gået i orden, og kæmpe tillykke med det, håber du får det fejret på en god og dejlig måde

Jeg skal helt sikkert nok få det fejret

Jeg skulle også til læge flere gange for når de endelig have tid til at kigge på den udtalelse, ja så var den forældet Og det er altså kun tre måneder den gælder..

Håber altså ikke du skal for meget igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Laulund87

mortilflere skriver:

Hvor dejligt at randers kommune endeig kan lave noget der er berettiget , velkommen i klubben af sute lønnere , men det giver en fantaisk ro i hverdagen ikke at ha kampen med dem , den sorte sky der har hængt over en svæver væk

Stort tillykke jeg er rigtig glad på dine vejne

hehe ja endelig tager de en beslutning jeg er tilfreds med

Tusind tak skal du have

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

Kay skriver:

ej hvor dejligt... stort tillykke

Mange tak

Anmeld

20. maj 2011

Nalle

Tillykke søde

Jeg ender selv med at blive førtids pensionist som 20 årig, og det er jeg også helt afklaret med, da min ryg er fuldstændig smadret, og knap nok kan få min hverdag herhjemme til at fungere.

Anmeld

20. maj 2011

klmf

Er glad på dine vegne over at din sag er afklaret Det har da også taget noget tid?

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

Shibby skriver:

Det må virkelig være slemt..Min mor har ikk fået tildelt noget, på trods af hun døde og derefter blev genoplivet og lige siden har døjet med smerter og angst samt depressioner.

Det har ALT at sige hvilken kommune man bor i... I nogle kommuner kan dem der virkelig har brug for det og ikke kan arbejde, ikke få en skid hjælp.. og i andre deler de om sig med førtidspensioner og lignende til helt unge mennesker.

Jeg synes personligt ikke at man bør give unge mennesker førtidspension, da jeg tror på de ville have bedre af at få den rette hjælp til at få det det bedre, når de trods alt har MANGE år tilbage i livet...

Men øv med din mor

Anmeld

20. maj 2011

Meliora

MinNoah skriver:

Fuldstændig enig... Jeg er selv født i 1987.. og jeg ville da godt nok også være slået ud hvis jeg fik papir på jeg fik pension fra nu af... Ville føle mit liv gik i stå :-( Selvfølgelig kan man trænge til fri indimellem og tænke "guuud hvor vil jeg gerne ha fri laaang tid nu" men ligefrem pension i så ung en alder... det vil jeg heller ikke ønske tillykke med.

Men derimod sige jeg synes det er frygtelig synd for dig... Må ikke være fedt at skulle indse man i så ung en alder forevigt er dømt ude af arbejdsmarkedet, aldrig får mere end pension udbetalt og ikke kunne forsøge sig selv og familie...  Nu ved jeg heller ikke hvilke psykiske problemer du har, men ja de må være meget slemme... Men undrer mig måske lidt hvis du (udover at arbejde) ellers kan føre et helt normalt liv ? Hvad med flex job?

Nå, jeg håber og tror da det er den rette beslutning siden den er taget.. for psykiske problemer er IKKE Sjovt!

Helt enig. Jeg ville godt nok også se det som et nederlag af dimmensioner Mest fordi man i dag kan kurere næsten alt, psykisk. Min mor arbejder med psykisk syge, og selv de værste tilfælde af borderline, skizofrene, manio-depressive har kunne komme i markant bedring med den rette hjælp, og nogle af dem endda komme ud på arbejdsmarkedet, få sit eget sted at bo osv.

Hvis man kæmper hårdt nok for det, og får den rette hjælp, så kan man godt få komme ud af sin sygdom, især når man er så ung.

Jeg synes sgu det er synd at give op på så unge mennesker, og konkludere at den person aldrig bliver rask, så dem sætter vi lige på pension som 22-årige. Eeeej, det er sgu en falliterklæring fra kommunens side

Anmeld

20. maj 2011

2721

Ville egentlig ikke skrive herinde, men kan ikke dy mig for også at lykkeønske dig her. kæmpe STORT tillykke med pensionen, må den bringe dig den ro i hverdagen du har brug for til at fungere bedre.

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Hvor fantastisk for dig...stort tillykke...så skønt..

Tak søde Eva

Anmeld

20. maj 2011

Faith

Hvor er det stort!!!! Kæmpe tillykke til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.