MinNoah skriver:
Fuldstændig enig... Jeg er selv født i 1987.. og jeg ville da godt nok også være slået ud hvis jeg fik papir på jeg fik pension fra nu af... Ville føle mit liv gik i stå :-( Selvfølgelig kan man trænge til fri indimellem og tænke "guuud hvor vil jeg gerne ha fri laaang tid nu" men ligefrem pension i så ung en alder... det vil jeg heller ikke ønske tillykke med.
Men derimod sige jeg synes det er frygtelig synd for dig... Må ikke være fedt at skulle indse man i så ung en alder forevigt er dømt ude af arbejdsmarkedet, aldrig får mere end pension udbetalt og ikke kunne forsøge sig selv og familie...
Nu ved jeg heller ikke hvilke psykiske problemer du har, men ja de må være meget slemme... Men undrer mig måske lidt hvis du (udover at arbejde) ellers kan føre et helt normalt liv ? Hvad med flex job?
Nå, jeg håber og tror da det er den rette beslutning siden den er taget.. for psykiske problemer er IKKE Sjovt!

Helt enig. Jeg ville godt nok også se det som et nederlag af dimmensioner
Mest fordi man i dag kan kurere næsten alt, psykisk. Min mor arbejder med psykisk syge, og selv de værste tilfælde af borderline, skizofrene, manio-depressive har kunne komme i markant bedring med den rette hjælp, og nogle af dem endda komme ud på arbejdsmarkedet, få sit eget sted at bo osv.
Hvis man kæmper hårdt nok for det, og får den rette hjælp, så kan man godt få komme ud af sin sygdom, især når man er så ung.
Jeg synes sgu det er synd at give op på så unge mennesker, og konkludere at den person aldrig bliver rask, så dem sætter vi lige på pension som 22-årige. Eeeej, det er sgu en falliterklæring fra kommunens side
Anmeld