Tanker omkring fedmeoperation.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Tin

Profilbillede for Tin
vanilla skriver:

jeg er også normal vægtig i dag men kan bestemt tage ligeså meget på som før.. det er jo ikke for evigt sådan operation virker .. var det noget du troede ??? den virker ca 1.5 år i følge lægerne.. så man kan sige vi to står fuldstændig ens ang og kan tage på igen og frygten for og blivestor igen.. så håber ikke folk vælger og " æde" sig større for og få den operation i den tro om de foraltid bare kan regne med den vil holde dem tynde og slanke.. der er også en del som ikke tænker over de psykiske konsikvenser denne operation har for mange.. igen ser jeg bestemt ikke denne operation som den " lette" vej.. håber ik det bliver taget negativt det jeg skriver .. har bare brugt rigtig meget krudt på og forklare og få folk til og forstå hvad det drejer sig om.. mange har med og fordømme os der har måtte træffe det svære valg og ligge os under kniven som sidste udvej uden og se på hver enkeltes grund til dette

Jeg dømmer dig overhovedet ikke, men forsøger at finde ud af hvordan alt det her hænger sammen.... Jeg synes det er flot at du har taget beslutningen om at gøre noget, og så selv om det er operation. Og ja....jeg var meget overbevist om at det holdte livet ud, og at du / I derfor ikke skulle bruge mere krudt på det.

Som sagt virker det, for sådan en som mig, bare nogen gange tillokkende at æde sig til de mange kilo, der gør at man kan få den her operation.

Min frisør har fået foretaget denne operation, og forventer at jeg skal rose vægttabet....se nu har jeg tabt 40 kg, se min nye bukser....Jeg kan altså ikke rose det (håber du forstår hvad jeg mener) Hvad skal jeg rose? Hun har intet gjort, udover at spise flydene kost efter operationen, ingen motion, intet. Det hele har gjort sig selv efter den operation, hvor jeg føler jeg har måtte slide og slæbe bare for at holde min vægt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

skønneunger

Tin skriver:

Jeg dømmer dig overhovedet ikke, men forsøger at finde ud af hvordan alt det her hænger sammen.... Jeg synes det er flot at du har taget beslutningen om at gøre noget, og så selv om det er operation. Og ja....jeg var meget overbevist om at det holdte livet ud, og at du / I derfor ikke skulle bruge mere krudt på det.

Som sagt virker det, for sådan en som mig, bare nogen gange tillokkende at æde sig til de mange kilo, der gør at man kan få den her operation.

Min frisør har fået foretaget denne operation, og forventer at jeg skal rose vægttabet....se nu har jeg tabt 40 kg, se min nye bukser....Jeg kan altså ikke rose det (håber du forstår hvad jeg mener) Hvad skal jeg rose? Hun har intet gjort, udover at spise flydene kost efter operationen, ingen motion, intet. Det hele har gjort sig selv efter den operation, hvor jeg føler jeg har måtte slide og slæbe bare for at holde min vægt....

lidt groft sagt men jeg tænker lidt du egentlig ikke ved hvad det vil sige at være så overvægtig at du er hæmmet i stor grad, du siger din max vægt var lige omkring 100? ja det er da en del men langt fra så stor at det besværer en, set med mine øjne altså.

der er forskel på at veje 140-150 kg og 100 kg.

hvis man kun vejer 100 syntes jeg heller ikke den operation er nødvendig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.